29 marca 2014

najlepsze z najlepszych...

Najlepsze jest słońce, woda, ciepło, czyste niebo... Najlepsze jest mieć kogoś, z kim możesz swobodnie porozmawiać. Najlepsze jest to, że możesz wyjść z domu i się rozerwać. Najlepsze jest oddychać świeżym powietrzem i cieszyć się chwilą. Ale najlepsze z najlepszych jest po prostu żyć!
Uwielbiam takie dni jakdzisiejszy, spontaniczna przejażdżka z przyjaciółką, promienie słoneczne, pogaduchy o poważnych i tych mniej poważnych sprawach. Zwiedzanie okolic, potem chwila przerwy. Zdjęcia. Znowu śmiechy, wymyślanie poz, strzelanie min, 259 fotencji w Nikonie. Wzrok przejezdnych, oglądanie się, ich patrzenie na nas nastolatki. Zakończenie zdjęć. Idealnie. Możemy jechać dalej! Wstąpiłyśmy po drodze nad najbliższą wodę. Ta cisza, delikatny wiatr i kolejna rozmowa. Zero kontaktu z codzienną rzeczywistością. Zero samochodów, ludzi śpieszących się, przeklinania przechodniów, fajne fajnie! Wróciłyśmy do domu po kilku godzinach, przejechałyśmy 18km, czyli całkiem nie najgorzej. Ponad pięćset kalorii spalone, nie najgorzej! :) A teraz zostawiam was z kilkoma zdjęciami. Może coś wam wpadnie w oko.
Życzę wam miłego wieczorku, kochani! Trzymajcie się ciepło.

15 komentarzy:

  1. takie dni są najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak ładnie to napisałaś :) Ślicznie wyglądasz!
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  3. Też dzisiaj byłam na rowerach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dzisiaj przejechałam jakieś 17 km w dwie strony,gdyż byłam umówiona ze znajomymi nad jeziorkiem :3

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. to miałaś dzień idealny, sama chętnie tak bym jakiś spędziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że pogoda dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ale pozytywne zdjęcia ! świetną masz tą bluzeczkę :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia :))
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dokładnie, lubię ten stan! (:

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dzisiaj zrobiłam sobie przejażdżkę rowerową :))

    Zapraszam do mnie -klik♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Uroczo wyglądasz! :3
    Czekaliśmy na takie dni :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.