31 marca 2014

Jestem pełna energii, słońce wróciło!

Uwielbiam ciepłe dni, nareszcie słoneczko do nas wróciło! I od razu humor lepszy. Skrócone lekcje przez trwające rekolekcje, spacer, czyste niebo i można pójść pobiegać z przyjaciółkami tak jak dzisiaj dla przykładu! 6km zaliczyłam, czasowo zrobiłam postęp, całkiem duży. Jestem pełna energii i przez pogodę, i przez te trzydzieści siedem minut! Każda aktywność fizyczna jest dobra na wszystko. Nie wiem, jak wam, ale mi humor zawsze się polepszy. Szczególnie, jeśli ruszam się na świeżym powietrzu. Dzisiaj post stosunkowo krótki, ale starałam się znaleźć chwilę czasu przed wieczorem i tutaj do was zajrzeć. Za chwilę idę ugotować w końcu jakiś obiad dla siebie, a potem pewnie zajmę się czymś ciekawym lub mniej ciekawym :) Życzę wam miłego poniedziałku. I korzystajcie z tej pogody, koniecznie!

9 komentarzy:

  1. o tak, pogoda jest przepiękna <3

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też jest słoneczko i aż się żyć chcę !

    OdpowiedzUsuń
  3. ja muszę w końcu zdjąć mój rower, bo taka piękna pogoda, a ja jeszcze roweru nie zaliczyłam :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam taką pogodę ;D
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też dzisiejszy dzień spędziłam bardzo aktywnie,tak jak lubię! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ach, kocham wiosnę ♥♥
    Buziaki ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Również jakoś lepiej czuję się z nadejściem wiosny
    www.jestemfaustyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. noo słoneczko to cudo ! ale dzisiaj coś zimno :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.