In instagram

Instagram mix

Dzisiaj przychodzę do was z mixem z mojego instagrama. Dawno takiego postu nie było, a ja należę do osób, które lubią każdą chwilę uwieczniać na fotografii. Jest potem co wspominać, można wrócić do wybranych chwil i odetchnąć od codzienności... Instagram to fajna sprawa i uzależnia, ale na szczęście tylko pozytywnie! :) No chyba, że mówimy o takich kontach, gdzie co nowe zdjęcie to typowe z serii #selfie, heheh, no ale to już innym razem może poruszymy ten temat! Zapraszam do przejrzenia. 
I poproszę was o nazwy instagramów, chętnie zajrzę, skomentuję, a może i zaobserwuję te najciekawsze! :)



Related Articles

15 komentarzy:

  1. oo jakie kochane zdj :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny mix ;*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne zdjęcia :) Ja nie posiadam Instagrama...

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo lubię takie posty z mixami :) świetna ramka! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna ta biała ramka :)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie mixy :D
    Podziwiam za bieganie, mi się nie chce :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny ig :) Szczególnie podoba mi się to zdjęcie deszczu. Zapraszam do mnie - m4dziul (mój instagram jest uzależniony od białych ramek, ahah^^)

    MÓJ BLOG - TU

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem uzależniona od Instagrama (:

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju pamiętam jak dwa lata temu mialam bloga, i Ty tez w sumie rozpoczynalas, pisalysmy ze soba itp.
    A tu jaka niespodzianka! Znalazłam Cię po tym czasie i już tyle obserwatorów, pięknie się wszystko rozwinęło!
    Serdecznie zapraszam Cię na mojego nowego-kulinanego bloga http://a-and-m-wkuchni.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetna jest ta ramka ;o skąd? :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...