In outfits photos

Słońce, błękitne niebo i mój uśmiech...

Uwielbiam wiosnę! Słońce i jego promienie, ciepło, lato, błękitne niebo... I lubię, kiedy ptaki latają wysoko ponad atmosferę. Przebudziłam się po ósmej, wiedziałam, że zmarnowałam swoje plany na sobotę. Wstałam, ogarnęłam swoje włosy, zjadłam śniadanie i trochę porozmawiałam ze znajomym. Wpadłam na pomysł, że nie ma co siedzieć w domu, że przecież trzeba wykorzystać dzień i promienie słońca. I tak miałam iść do miasta, więc po drodze wstąpiłam po przyjaciółkę. Załatwiłyśmy sprawy i wybrałyśmy się do parku. Zdjęcia, zdjęcia, zdjęcia... Kolejne, nowe, myślę, że nie gorsze od poprzednich :) Na wszystkich prawie się uśmiecham, tak wyszło. Jestem pozytywną osobą, a Karina mnie rozśmieszała jeszcze. Porozmawiałyśmy przy okazji na kilka tematów, uwielbiamy spędzać razem czas! Wracając spotkałyśmy Żanetę. Co za miła niespodzianka! Wymieniłyśmy kilka słów, zaczęłam zmykać do domu. Mój czas mija mi bardzo szybko, za szybko... Muszę zrobić jeszcze kilka rzeczy, a najchętniej nie robiłabym nic. Niestety tak nie można, trzeba się ruszyć i działać! Zostawiam was ze zdjęciami. Reszta pojawi się na instagramie zapewne, asku lub ewentualnie tutaj :) Trzymajcie się ciepło!
 • buty, spodnie, torebka -Sinsay • parka -Stradivarius • komin -H&M

Related Articles

22 komentarzy:

  1. Oddawaj włosy!! :D śliczne są <3
    super wyglądasz :))
    bardzo pozytywne zdjecia;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne zdjęcia, rzeczywiście bardzo pozytywne :D

    ♥MÓJ BLOG-KLIK:)♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Też uwielbiam wisnę. Śliczne zdjęcia ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ślicznie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy5:25 PM

    ile dalas za parke? ciepła jest? mozesz korzuch odpiac zeby byla na wiosne?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kosztowała 280zł. Jak dla mnie jest bardzo ciepła, posiada kożuszek w środku, który bez problemu można odpiąć.

      Usuń
  6. Anonimowy5:27 PM

    nie ma tej parki na stronie stradivariusa

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie i jak promiennie

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładna kurtka :) Pięknie wyglądasz :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Zdjęcia,które pokazałaś są cudowne.Cieszę się,że uśmiech nie schodzi Ci z twarzy.Ja również tak mam,chociaż nie mogłam dziś wyjść z domu.Mimo wszystko cały czas jestem zadowolona :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe zdjęcia! :)
    u mnie jeszcze niej est tak ładnie jak u Ciebie...ciągle pada deszcz i jest niezła ciapa i jeszcze jest ponuro! :(
    szkoda, że moja przyjaciółka nie mieszka tak blisko mnie że w każdej chwili mogę po nią wstąpić... .

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne zdjęcia! :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale pozytywne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne zdjęcia :) Bardzo ładnie wyglądasz w tym blasku słońca :) Pozazdrościć weekendu ;*
    Zapraszam

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcia wyraźne i przejrzyste jest na czym oko zawiesić. Obserwuje <3

    zapraszam do siebie http://goodaay.blogspot.com/ nowa notka+ szukam współ do konkursu
    poprosiłabym też o kliknięcie w baner sheinsaid to dla mnie ważne, odwdzięczam się.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczna kurteczka ;)
    moja reakcja na wiosnę jest identyczna ^^

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...