1 lutego 2014

Rumors, fun and cooking with friends

Lubię wypady ze znajomymi, dobrze się pośmiać, poplotkować, zabawić się a może i coś wspólnie ugotować, nawet jeśli jest już po pierwszej w nocy... Rozmowy o wszystkim i o niczym, śmiechy, śmieszne zdjęcia i głupie videa. Środa rozpoczęła się u mnie treningiem, potem wypad z dziewczynami z klasy i wychowawczynią. Było miło, fajnie. Potem zakupy z dziewczynami, a wieczorem już do przyjaciółki na piżama party. Cały dzień był wypełniony po brzegi, czyli tak jak najlepiej. Uwielbiam takie spotkania, robimy na co mamy ochotę, a czas mija niezauważalnie. Wczoraj za to spotkałam się z Kasią, musimy częściej organizować jakieś wypady! Pogaduchy, śmiechy i w ogóle to sobie trochę z kogoś pożartowałyśmy, szkoda pisać nawet... Niektóre dziewczyny są naiwne. Paweł, hahah, to tylko my wiemy o co chodzi ;3
 mmm, my kuchareczki i wszystko smaczne!
Mamy dużo więcej zdjęć, ale to już pozostawimy dla siebie. Nie obrazicie się przecież pyszczki! Miłego dnia życzę. Lecę wykorzystać ostatnie godziny ferii, które niestety już dobiegają ku końcowi, eh..

16 komentarzy:

  1. Moje ferie też niestety się kończą :*

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też uwielbiam te chwile z przyjaciółmi kiedy możemy tak bezczynnie posiedzieć,wypić,zapalić,posłuchać muzyki no i poszaleć.To są dla mnie najcenniejsze chwile

    OdpowiedzUsuń
  3. takie spotkania są wyśmienite ;>

    OdpowiedzUsuń
  4. Pyyycha ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh, aż ślinka cieknie.. Co to za jedzonko? Ciekawą środę miałaś. Lubię takie bardzo zaplanowane dni. Nie lubię się nudzić, a właśnie w takie dni nie muszę się o to martwić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Makaron świderki z pieczarkami, szpinakiem i sosem :)

      Usuń
  6. Ah, a ja wczoraj właśnie rozpoczęłam ferie... :D Tobie życzę, no mimo wszystko udanego tygodnia w szkole :)

    ♥MÓJ BLOG - KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  7. O mniam, ale mi smaka narobiłaś :D
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Omomo <3 dawno niczego nie pichciłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mniam <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Mi ferie nie mijały tak świetnie,niestety :c Mmm pyszności

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny Blog + Ciekawie Piszesz <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. moje ferie mijały fajnie, ale nie aż tak fajnie jak twoje! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kocham gotować z przyjaciółką! Mmm...danie wygląda pysznie ♥

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.