.

25 lutego 2014

Nie dam rady odpuścić, wracam do monotonii...

Czy do was też zawitała dzisiaj taka piękna pogoda? Ja co prawda na wyjście z domu nie mogłam sobie pozwolić, złapało mnie małe przeziębienie niestety. Ale nie dałam się! Jutro już wracam do monotonii dnia codziennego. Mam już plany na weekend, więc nie mogłam się bardziej rozchorować. Przez te dwa dni przemyślałam sobie kilka spraw, ułożyłam jadłospis, planuję wrócić do biegania w marcu. Zastanawiam się, czy nie pozostać jednak też przy ćwiczeniach interwałowych... Myślę, że nie dam rady odpuścić sobie Chodakowskiej, już w marcu minie mój rok treningów z nią! Szybko zleciało... Tak czy inaczej, mam nadzieję, że pogoda dalej będzie nam dopisywać, nie lubię chłodnych i długich wieczorów. Wolę długie i ciepłe dni, mogę na więcej sobie wtedy pozwolić. I nie życzę sobie śniegu w kwietniu! Żeby nie było potem... Post typowo lifestylowy, o wszystkim i o niczym, ale prawda jest taka, że nie mam głowy dziś do tego. Muszę zmykać, mam kilka spraw do zrobienia jeszcze! XOXO
zdjęcie z ostatnich kilku dni...

9 komentarzy:

  1. też chcę od marca biegać! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna fotka! ;D Ja też popadam w monotonię.
    Blog♡

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie też jest piękna pogoda ;))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Takie posty też są fajne,dlatego nie ma co narzekać.Ja na szczęście mam ostatni tydzień ferii,ale później czeka mnie sporo pracy,a to bardzo mnie przeraża.

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Zazdroszczę Ci, że chce Ci się biegać, ja jestem strasznym leniem :/

    Mój blog - wystarczy kliknąć:)

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie też jest fajna pogoda :) Trzymam kciuki, abyś wróciła do biegania. Sama próbuję się zmotywować!
    Mój blog- zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie też jest w miarę ładna pogoda , a ja od niedzieli nie mogę wychodzić z domu:(

    OdpowiedzUsuń
  8. interwały sa fajne;) oo już rok?:) a masz porównanie np w cm co przez rok Ci dały ćwiczenia z ewą?:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja wlasnie mam plan kupic w poniedzialek karnet na silownie, a od prawie dwoch tygodni biegam. Cwiczylam kiedys raz Chodakowska, ale jakos nie przypadla mi do gustu. Duzo bardziej lubie cwiczenia Mel B. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.