.

2 lutego 2014

A szkoła? Szkoła jakoś minie...

Wolne dni, wolne chwile... Rozmowy do późna w nocy, czasem do rana. Wypady ze znajomymi, śmiechy, rozmowy, zdjęcia. Późne śniadania w szlafroku, z laptopem na kolanach, przeglądając wiadomości, a na ekranie telewizora pierwsze lepsze programy. Ferie dobiegają ku końcowi, zostało mi kilka godzin, tak mało. Jejciu, aż mi się smutno zrobiło teraz. I aż mam ochotę krzyknąć, kiedy znajomy pisze mi, że właśnie rozpoczyna ferie, kiedy ja właśnie je kończę. Głupol nieszczęsny! :)) Jednak nie mam powodu, aby się załamywać. Przecież niedługo wiosna, wakacje, słońce, woda... Żyć nie umierać! A szkoła? Szkoła jakoś minie, w ławce, wśród fajnych ludzi. A jak u mnie? Co dzisiaj się stało? No w sumie to było miło. Kilka godzin w Łodzi, zmęczona wróciłam, ale z uśmiechem na twarzy i z nowymi nabytkami. I pomyśleć, że moje życie tak szybko się zmieniło, nabrało tempa, rytmu... No fajnie fajnie. Dziękuję wszystkim. A teraz piszę dla was ten post, za chwilę idę się ogarnąć do snu. Choć wiem, że i tak będę miała problem z zaśnięciem, jak zawsze zresztą. To nic takiego, ja już tak mam. Mam dla was kilka zdjęć z ostatnich dni, dawno nie wrzucałam tu jakiegoś outfitu. Zwyczajny, na luzie.
 • buty -C&A • kurtka -New Yorker • komin -H&M • bluzka -Chicnova •
Życzę miłych ferii tym, którzy zaczynają i miłego poniedziałku tym, którzy wracają do szkoły! 
xoxo

16 komentarzy:

  1. ja Tobie też życzę udanego poniedziałku :) :*
    świetna stylizacja. Masz rację..szkoła jakoś minie, a potem przerwa wielkanocna, weekend majowy i wakacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też niestety kończę ferie, niestety. mogłyby chociaż o tydzień się przedłużyć heh

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niestety wracam już do szkoły :(
    Śliczny outfit!

    OdpowiedzUsuń
  4. sweterek na ostatnim zdjęciu jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  5. piękna bluzka, piękna Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hah ja mam ferie dopiero za 2 tyg. Ślicznie wyglądasz ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. No ja tez wlasnie skonczylam ferie i przeraza mnie powrot do szkoly no ale jakos to minie badzmy dobrej mysli ;)))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ja zaczęłam dopiero <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale masz świetną kurtkę!
    Ja właśnie pierwszy tydzień ferii zaczęłam, haha.

    ~MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)~

    OdpowiedzUsuń
  10. ale fajnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten sam sweterek. ;)
    Fajnie wyglądasz. ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Wczoraj kupiłam taką samą kurtkę :) do szkoły idealna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz łanego koczka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny koczek :)

    obserwuję i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo fajnie wyglądasz;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.