.

28 stycznia 2014

Rozpuszczam włosy, włączam uśmiech, chill out starts!

Jestem zmarzluchem, lubię ciepło, lubię słońce, lubię lato. Ale prawo natury jest skonstruowane z czterech pór roku i każda z nich powtarza się co kilka miesięcy. Jestem dzieckiem stycznia, totalny zmarzluch. A mimo to wybieram się na spacery późnym wieczorem w cienkich rajstopkach, nie zakładam czasem czapki na swoją inteligentną głowę czy idę na sesję z przyjaciółką i zdejmuję kurtkę, szalik... Daję z siebie wiele, aby zdjęcia się udały. I ona też się stara. Razem ustalamy tryby, czułość iso czy przysłonę. Włączam uśmiech, rozpuszczam włosy, wiążę koka, rozgaduję się, kręcę, idę, biegnę... Wszystko robię, co mi się podoba. I tak mi dobrze, chill out starts! Potem wracamy do domu, zaparzam gorącą herbatę w dużych kubkach i rozmawiamy o ostatniej godzinie, dwóch poświęconej na zdjęcia. Przeglądam, wysyłam. A później te zdjęcia lądują tutaj, w nowym poście. W miejscu, gdzie wszystko się zaczęło. Gdzie budowała się moja pewność siebie, gdzie rozwijały się pomysły i nowe cele. Gdzie zawsze darzę was moich uśmiechem i rozpisuję się o mojej codziennej monotonności. I tak jest dobrze, siedząc z kubkiem ciepłej herbaty, pisząc dla was, kiedy za oknem pruszy śnieg. Tak jest dobrze. Najlepiej.
Zdjęcia będą dodawane stopniowo, wraz z nowymi postami :) Życzę wam miłego dnia!

20 komentarzy:

  1. Świetnie to napisałaś! Cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podziwiam wszystkie dziewczyny, które rozbierają się na takim mrozie dla zdjęć. No, ale czego nie robi się dla rozwijania pasji ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne zdjęcia :)
    Ja też jestem okropnym zmarzluchem ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem zmarzluchem i to strasznym :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie wyszłaś! Jesteś bardzo fotogeniczna ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. B. ładnie wyszłaś na zdjęciach. Najważniejsze to z uśmiechem iść z pewnością siebie i dawać radę :)
    Pozdrawiam.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo masz ładny i ciekawy styl pisania!
    Obyś tylko nie zachorowała od tych sesji, w których ściągasz ciepłe ubrania. : )

    OdpowiedzUsuń
  9. zdjęcie ze śniegiem jest cudowne :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale ci ślicznie w koczku i w rozpuszczonych <3
    .
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjecia <3! tak zimno w zyciu nie zdjęłabym kurtki :C

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też stałam się pewniejsza siebie dzięki blogowi ;)
    rewelacyjne zdjęcia! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja jestem wielkim zmarzluchem.
    Zdjęcia są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. jaka radość ze śniegu ;)

    http://designyourhappylife.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. drugie zdjęcie świetne jest <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia, magiczne *_*

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękna jesteś . Obserwuje :* Zapraszam do mnie: http://airbennder.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. świetnie napisany post, zdjęcia bardzo pozytywne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.