In photos

Roksana przed obiektywem... czyli ja jako fotograf

Prowadzenie bloga wiąże się z wieloma sprawami, zainteresowaniami... Staram się dodawać jakieś zdjęcia, które są moją własnością. Zazwyczaj to właśnie ja pozuję przed obiektywem i nie ukrywam, bo dobrze się w takiej roli czuję. Fotografia to moja pasja, którą rozpoczął blog. I czasem zdarza się, że robię komuś zdjęcia, baa... nawet bardzo często, aczkolwiek są to zdjęcia codzienne, zazwyczaj niewarte pokazania wam. Ale z tymi chciałam się tutaj podzielić :) Roksana zgodziła się pozować. Trochę ją ustawiałam, proponowałam pozy i myślę, że jak na pierwszy raz wyszły całkiem fajne, przyjemne zdjęcia. Mam nadzieję, że i wam się przypodobają. I tak myślę, że chętnie bym kogoś wyciągnęła na małą sesję. Hmm... może znajdę ochotnika?
dzióbki są zaraźliwe!
Mam ich jeszcze troszkę, aczkolwiek pozostawię je dla rodziny. Wybrałam te, które najbardziej mi się w sumie spodobały.

Related Articles

18 komentarzy:

  1. Sliczna modeleczka ! :* A uważam że świetnie sprawdzasz się jako fotograf i jako modelka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale Roksanka jest słodziutka ;*

    pozdrawiam Nika :*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To pierwsze zdjęcie najbardziej mi się podoba. Jest niesamowite! Roksana jest śliczna ^^

    ♥BLOG♥

    OdpowiedzUsuń
  4. słodki dzióbek <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie wyszły te zdjęcia, 3 podoba mi się najbardziej :D

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. słodziutka dziewczynka <3
    dobry z Ciebie fotograf :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. no trzeba przyznać że siostra ma talent do pozowanja xd mi się zdjęcia bardzo podobają :) Zapraszam

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Roksana nie jest moją siostrą teoretycznie mówiąc ;)

      Usuń
  8. Dzióóóbek! Haha ;) świetne zdjęcia i słodka modelka ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. słodka jest! a ostanie zdjęcie jest mega! <3

    OdpowiedzUsuń
  10. hahah jaka slodziachna

    OdpowiedzUsuń
  11. jeja, jaka słodka ♥
    podobna do Ciebie :)

    juliee-juli2001.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Haha jaka kochaniutka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...