In life

Rodzinne urodziny

Wczorajszy dzień spędziłam w rodzinnym gronie. Moja mama piekła specjalnie dwa torty na tą okazję. Zażyczyłam sobie bananowy, ponieważ uwielbiam ten owoc. Pojechaliśmy wczesnym wieczorem, wróciliśmy późno. Czas spędziliśmy miło, na rozmowach i śmiechach, jak to bywa w rodzinie przecież. Babcia zrobiła pyszne kluski śląskie, ciocia upiekła pieczeń, a już nie wspomnę o pysznej rybie greckiej, mm. No i oczywiście torty mojej mamy, które były słodkie, że aż yummy! W tym roku tak się złożyło, że solenizantów było czterech! Aż miło po prostu i trochę zabawnie :) Mój dziadek zagrał na akordeonie, nauczył się kochany. Teraz wiem, co mogę mu kupić tak bez okazji -zeszyt z nutami. Przy okazji spotkałam się z kuzynką. Fajnie, że mogłyśmy spokojnie porozmawiać, pośmiać się. Musimy się częściej spotykać. Tymczasem jutro szkoła, jeszcze tydzień i ferie! Ahh, cudowne dwa tygodnie się zapowiadają :)
Jeśli mój program zacznie działać do obrabiania filmików, to chętnie bym coś tutaj wrzuciła z wakacji, sylwestra albo z urodzin, jeśli tylko zadziała, a mógłby jednak ;) 
Miłego wieczoru wam życzę i udanego tygodnia!

Related Articles

16 komentarzy:

  1. Po zdjęciu widać, że świetnie się bawiliście! ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Raz jeszcze wszystkiego najlepszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Więc Wszystkiego Najlepszego !
    Tort wygląda pysznie ;))

    OdpowiedzUsuń
  4. Hah musiało być super ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. mmm wygląda pysznie!!
    ja też mam ferie za tydzien , nie mogę się doczekać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bananowy tort...pycha! <3
    ja też jeszcze tydzień i mam ferie! :p

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnie zdjęcie świetne :))
    Też uwielbiam banany!

    OdpowiedzUsuń
  9. wszystkiego najlepszego <3

    Pozdrawiam, Kinga ♥
    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego najlepszego!

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepszego! spełnienia marzeń:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo pozytywne to drugie zdjęcie, widać ze dobrze się bawiłaś :D

    BLOG <- KLIK
    BLOG <- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  13. Już dawno nie byłam u Ciebie, nie wiem czemu, lubię tu bywać :) Wszytskiego najlepszego-trochę spóźnione ;p i zazdroszczę, bo ja szesnaście dopiero we wrześniu ;p pozdrawiam ciepło, spełnienia marzeń :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...