3 stycznia 2014

początek 2014 pomyłką?

Witam was w nowym 2014 roku, kochani!
Życzyłam wam dużo szczęścia i żeby było lepiej, aczkolwiek zauważyłam, że moich znajomych sam pech spotyka! Przykro mi tak trochę z tego powodu. Sama czuję się przykryta radosną aurą, bezpieczną osłoną... Trochę dziwne uczucie. Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku! Szkoda, aby ten rok okazał się pomyłką. Dzisiaj już piątek, trzeci dzień stycznia. Mam wyjątkowego lenia, nie mam ochoty na nic. Nie jem, nie ćwiczę, no nic po prostu... Najlepiej wychodzi mi siedzenie w dresie i picie zielonej herbaty, pisanie ze znajomymi, krzątanie się po stronach internetowych bez celu. Zaraz obejrzę ostatni odcinek Pamiętników Wampirów, bo nie obejrzałam! Jakoś ten serial mnie nudzi już trochę, może akcja się rozkręci. Zmykam już, życząc miłego wieczorku! Zachęcam was do obserwowania mnie na instagramie i asku, odwołania na górze.
jeszcze z Sylwestra...

18 komentarzy:

  1. MAm nadzieję, że późniejsze dni 2014 będa lepsze ;))

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Będzie dobrze! ;))

    OdpowiedzUsuń
  3. Hah, ja też mam dzisiaj strasznego lenia. Mam nadzieję, że jutro będzie lepiej

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. To dopiero początek roku, jeszcze będzie dobrze ;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też mam wieklkieeeeegoo lenia!
    Prawda TVD to już nie to samo co kiedyś :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapraszam na nowy, sylwestrowy post ♥ Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój początek roku to również pomyłka...wszyscy mnie totalnie olewają:/
    Mnie też "Pamiętniki Wampirów" zaczęły nudzić. Historia się nawarstwia, Nina i Paul grają już po 3 postacie...masakra się zaczyna robić w tym serialu!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna notka i piękne zdjęcia. Nie martw się może ten rok się tylko tak źle zaczyna?

    zapraszam cię na mój blog o fotografii.. znajdziesz tam moje własne prace :)
    http://photographymegan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mogę przyznać, że jak na razie u mnie jest dobrze :) Wszystko się ułoży, zobaczysz!

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojj od razu pomyłką, to dopiero początek roku !!

    OdpowiedzUsuń
  11. A ja pomimo wszystko staram się pozytywnie zacząć ten rok! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. mnie poprzedni sezon nudził, ten jest dużo lepszy ;)

    obejrzyj sobie 'the walking dead' <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Anonimowy8:29 PM

    Jesteś taka brzydka.

    OdpowiedzUsuń
  14. Mam tak samo, aczkolwiek sylwester był nie udany ;c wuess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi! nice blog!
    follow to follow?
    lets me know!

    http://defishencia.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  16. Niestety to jedna wielka pomyłka :/ Ten rok zaczął się tragicznie ale Tobie życzę udanego jak najbardziej się tylko da !! :D

    zapraszam http://julcia102030.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.