.

23 stycznia 2014

i chyba ja już tak mam...

Pogoda nas nieco zaskoczyła, czyż nie? Spodziewałam się tego... Najpierw lód, mróz, teraz trochę śniegu, słońca i powstaje taka mieszanka wszystkiego. Ferie mijają mi spokojnie, powiedziałabym przyjemnie, lecz ostatnie dni były dla mnie jakieś pechowe. Codziennie coś. Najpierw było mi przykro z czyjegoś powodu, potem żegnałam bliską mi osobę, pokłóciłam się z kimś znowu. Dobrze, że mam osoby, dzięki którym jest mi lepiej. Przyjaciele, rodzina czy znajomi zawsze są dobrzy na wszystko :) Nie mówię, że jest źle, bo mimo tego wszystkiego trzymam się tak pozytywnie, że aż sama jestem zaskoczona. I chyba ja już tak mam... wieczna optymistka. Oby mi tego szczęścia nigdy nie zabrakło. 
trzy słodziaki, huehue :)
Mam nadzieję, że i u was jest dobrze. A jak tam u tych pozostałych, co chodzą do szkoły? Jutro już piąteczek!

13 komentarzy:

  1. u mnie wszystko w porządku, choć wiem że drugi tydzień ferii poświęcę nauce :(

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne zdjęcie ,u mnie porządku:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie ma co się kłócić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Również jestem optymistyczną osobą! ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wieczny pesymista ) : )

    nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. ja również staram się patrzeć na świat optymistycznie :) Zobaczysz wszystko się ułoży :D Zapraszam

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjęcie jest mega :)

    Co powiesz na post promocyjny? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. a u mnie z humorek jak na huśtawce, w każdej chwili wszystko sie zmienia ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja staram się być optymistką :p ja się nie cieszę, że jutro piątek, bo to oznacza, że został tydzień ferii :(

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie jest -10 stopni w dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie jest -10 stopni w dzień :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Pogoda jest straszna ;< aż się nie chce wychodzić.
    dodaję do obserwowanych - obserwuję jako Anna Wiśniewska ! ;)

    OdpowiedzUsuń

  13. Hello :) You have a beautiful blog!

    Maybe we can follow each other?

    I will be glad if you visit my blog))

    welcome :)

    anngrigorieva.blogspot.ru

    anngrigorieva.blogspot.ru

    anngrigorieva.blogspot.ru

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.