In about me

Hello, it's my sweet sixteen!

Wszystko zaczęło się wczoraj, godzina 23:58. Czułam wielkie podekscytowanie w środku swojej duszy, że już za dwie minuty nastanie nowy dzień. Ósmy stycznia to dla mnie ważna data, to mój dzień. Dzisiaj skończyłam 16 lat! I nie wierzę, że ten czas mija tak szybko. Jestem dzisiaj chodzącym uśmiechem, dokładnie. Przyjaciele, znajomi, rodzina -wszyscy mnie dzisiaj zaskakują. Dostałam tyle miłych słów, że aż miło. Pierwsze życzenia po 24 od Michała, zaraz potem Agata i kilku innych. Chciałabym wszystkim tutaj podziękować, nie wymienię wszystkich, bo to by była bardzo długa lista, ale niech wiedzą, że jestem wdzięczna im za życzenia i te pisane, i wypowiedziane :) Naprawdę każdy z was sprawił, że pojawił się uśmiech na mojej twarzy i nic nie jest go w stanie zepsuć!
Dzisiaj zaczynam kolejny rozdział w swoim życiu jako szesnastolatka. Podobno jest to najpiękniejszy wiek, pewnie tak, tzw. sweet czy hot sixteen. Przede mną tyle chwil, wspomnień, uśmiechów i wiele wiele innych! Już za kilka dni wyprawiam przyjęcie dla rodziny, trochę później dla przyjaciół. A jutro urodziny ma mój kochany dziadek, idealnie wręcz!
jedne z wielu tych kochanych osób

Related Articles

22 komentarzy:

  1. To spełnienia marzeń! Ja swoje hot 16 miałam juz we wrześniu i powiem Ci, ze jak na razie uwielbiam mieć te 16 lat. Ten wiek jest dość ciekawy, ale sama myśl o tym, że po kolejnym sylwestrze zacznę rok 18 strasznie mnie dziwi, bo w sumie - kiedy to wszystko się stało i minęło? Dziwne uczucie wiedzieć, że w tym roku skończy się te 17 lat a potem, no cóż, niby dorosłość. :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Awww *.* Wszystkiego naj <3


    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego i spełnienia marzeń!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepszego jeszcze raz :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jeszcze raz wszystkie najjjj <3

    OdpowiedzUsuń
  7. 16 rok życia to skomplikowany i pełen doświadczeń czas :)
    Wszystkiego co najlepsze ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. ojej wszystkiego naj maleńka <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkiego najlepszego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ojej.WSZYSTKIEGO NAJLEPSZEGO!!!!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszyystkiego najlepszegoo!

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkiego naj..! Ja 16 skończę w lipcu ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. spóźnione życzonka : Wszystkiego najlepszego! Dużo zdrowia i przyjemności w blogowaniu! :) ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystkiego najlepszego!

    http://vickys-life1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. spóźnione Wszystkiego Najlepszego! :*

    OdpowiedzUsuń
  16. spóźnione wszystkiego najlepszego :)))))

    OdpowiedzUsuń
  17. trochę spóźnione, ale i tak spełnienia marzeń! :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Najlepszego! Świetna fotka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...