.

19 stycznia 2014

Cudowny weekend z misiakami

Te trzy dni minęły tak szybko... W piątek przyjechała do mnie przyjaciółka, miałyśmy świetną zabawę. Totalny chillout, musiałyśmy porozmawiać, obgadać, pośmiałyśmy się. Mamy kilka fotek, haha, są świetne po prostu! Nie gniewaj się, kochanie, za to na facebooku. I jeszcze ten spacer po dwudziestej drugiej, ah... Wczoraj zaś dołączyła do nas Kari, był drugi torcik. Rozmawiały te głupole na skype z kimś nieznajomym, fajnie! Wpadłyśmy też na pomysł, aby ścięła mi włosy... I nie żałuję w sumie, są krótsze, ale i tak mi się totalnie podobają, haha. Dzisiaj już odwieźliśmy Agatsona do Łodzi. Pokazałam Karinie "lustro fejmów" w Manu, trafiłyśmy za pierwszym razem, idealnie. Przy okazji zrobiłam sobie spóźniony prezent na urodziny i wstąpiłyśmy już później do maca. Tak, i wcale nie były to sałatki, ale raz nie zawsze, czyż nie? Humor mam jeszcze lepszy, kiedy wiem, że jutro nie muszę siedzieć w szkolnej ławce. A teraz zmykam do kościoła, życzę wam miłego wieczorku, pysie!

14 komentarzy:

  1. masz przepiękne włosy !:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny miałaś weekend. Mój zleciał bardzo szybko.. na nauce :/

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne masz włoski ! widać że weekend udany :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Mega pozytywny post, oby więcej takich. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. To świetnie, że tak dobrze się bawiłyście! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha widać, że dzień udany! ;3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Jejku, zazdroszczę urody *.*
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. świetnie spędziłaś ten weekend! :)
    tak..myśl, że jutr nie trzeba siedzieć w ławce w szkole jest po prostu piękna! :p

    OdpowiedzUsuń
  9. cieszę się, że te dni tak dobrze spędziłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. udanych ferii życze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Udanych ferii kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  12. Cieszę się,że spędziłaś świetny weekend! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.