25 stycznia 2014

chwila wolnego, fotki na szybko...

Kilka zdjęć z ostatnich dni. Brak weny, fotki na szybko, chwila wolnego czasu i tak się stało... Lubię spontaniczne decyzje, dzisiejsza noc dlatego była udana, bo z przyjaciółką. Obejrzałyśmy horror, dzięki któremu poczułam strach. Sama nie wiem, dlaczego... Bo po filmie stwierdziłyśmy, że wcale nic ciekawego się nie działo, że nic takiego strasznego nie zobaczyłyśmy. Zwykłe zjawiska paranormalne i na tym się zakończyło. Rozmowa na skype ze znajomymi, po polsku czy po angielsku, nieważne i tak. Tiny z dziewczynami, no fajnie. Śmiechy i rozmowy, udany wieczór :) I tak jutro mi mija tydzień ferii... Korzystamy, korzystamy kochani! 

20 komentarzy:

  1. Te zdjęcia mają klimat :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety ferie już w połowie minęły :/ Szkoda, zwłaszcza, że nie udało mi się tego czasu wykorzystać w 100%
    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. To ostatnie zdjęcie jest genialne!

    OdpowiedzUsuń
  4. pierwsza fotka *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Też lubię spontan! Śliczne zdjęcia ♥

    pozdrawiam Nika ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. zdjęcia są przepiękne! szczególnie pierwsze! <3
    tak..mi też jutro mija tydzień ferii... :( dlatego trzeba korzystać na maksa! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwsze zdjęcie piękne :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. ja pierwszy tydzień ferii spędziłam na praktykach, a od poniedziałku moje kilka dni wolnego wykorzystam na maksa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia.♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, że masz już ferie ja muszę jeszcze troszkę poczekać, bo zaczynają się dopiero 17 lutego :)

    OdpowiedzUsuń
  13. pięknie zdjecia;d

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać jesteś dobrym fotografem :*
    Też mam ferie i nie są za ciekawe :(
    xx

    ju-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne fotografie! ♥

    vickys-life1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.