6 stycznia 2014

bo jutro już wtorek...

Blogger jednakże jest okropny ostatnio i tak się już zdenerwowałam, że postanowiłam darować post z mixem z instagrama! Eh... Kolejny post z życia wzięty dzisiaj. No więc tak, co u mnie? Hm, wczorajszy dzień spędziłam z przyjaciółką. Kawa, pogaduchy, zakupy. Do domu wróciłam dopiero wieczorem, byłam już taka zmęczona jakoś. Jutro już idziemy do szkoły, więc dzisiaj musiałam trochę zajrzeć do książek, chyba nauczyłam się tego, co powinnam. Jutro zresztą się okaże. Chciałam skleić kilka filmików z Sylwestra w jedną całość, aczkolwiek program mi nie działa. Będę musiała udać się z tym problemem do kolegi najprawdopodobniej. Już za dwa dni moje urodziny. Skończę  szesnaście lat, kolejny rok do przodu. Ten czas tak szybko mija, coraz bliżej ku dorosłości. 2014 będzie pełen wyborów, niewątpliwie. W tym roku okaże się wiele rzeczy, czy podjęłam właściwe kroki, czy wszystko potoczy się po mojej myśli... Ale jestem pozytywnej myśli, jak zawsze zresztą! :)
z instagrama jeszcze...
Miłego wieczoru wam życzę, wykorzystajcie poniedziałek, bo jutro już wtorek!

8 komentarzy:

  1. oo masz urodziny wtedy co DEYNN :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze spojrzeć z tej strony, że poniedziałek w tym tyg. nie jest najgorszym dniem :D

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Czas leci za szybko :o

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja dopiero wczoraj wróciłam z Francji i jutro już szkoła i miliony sprawdzianów... Ehhh, nawet odpocząć nie miałam kiedy :/

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie też coś blogger wariuje. Nie chce zapisywać postów ._.

    palynaaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety...Jutro już wtorek.Życzę CI powodzenia w szkole i obyś spędzila tam czas jak najlepiej! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Już dziś życzę Ci wszystkiego co najlepsze! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powrót do szkoły był ciężki ;p

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.