In life

Kierunek Łódź!

Dzisiaj kierunek Łódź! Miłej soboty wam życzę, kochani! Buziaki.

Czytaj więcej

Share Tweet Pin It +1

0Komentarze

In instagram life

instagram mix and about my week

Hej Hej! Weekend minął szybko, ale już niedługo kolejny i tego się trzymajmy, pozytywnie i do przodu, kochani! Dzisiaj nie mogłam zasnąć, a kiedy już mi się udało, to i tak musiałam kilka razy przebudzić się. Sprawdzając godzinę za każdym razem, miałam uczucie, jakby nigdy miało się to nie skończyć. Nie lubię tego, a coraz częściej mi się to zdarza, grr... I kiedy nadszedł ten czas, wstałam i zostałam zaskoczona widokiem z okna. U mnie już biało, miśki! Jednak wszystko się stopiło w parę godzin, które przesiedziałam w szkole. A co tam się dzieje? Oczywiście dużo zabawnych sytuacji. Nie lubię poniedziałków, ale ten był taki udany! I niech każdy taki będzie, byłoby miło, prawda? Ten post jest specjalnie napisany dla was, jak każdy, ale i chciałam pozdrowić Kacpra i Dawida, którzy, no dobrze, napiszę już to, są tacy świetni i najlepsi, że ojej! A przy okazji mam dla was mix z mojego instagrama.
pie studying me sad my room halloween session history me kiss chocolate and caffee cooking fast food after workout in Łódź 
with friends kiss MAX ice smile pancakes me grapefruits in Łódź shopping one day
Życzę wam miłego tygodnia! 3majcie się ciepło.

Czytaj więcej

Share Tweet Pin It +1

21Komentarze

In life photos

Wspólny dzień z Agatacią

Hej Hej! Ci, którzy obserwuję mnie na fanpagu, asku albo na instagramie, mogli być w miarę na bieżąco, z tym, co się u mnie wczoraj działo. Razem z Agatą umówiłyśmy się na wspólny dzień. Czas spędziłyśmy w Manufakturze, rozmawiając, śmiejąc się, wygłupiając oraz chodząc po kilkanaście razy po całej galerii. Zajrzałyśmy przy okazji do MAX ice na kawę, całkiem przyjemny lokal. Wybrałyśmy się także na spacer po Piotrkowskiej, jednak po nagraniu videa zawróciłyśmy z powrotem. Mamy kilkanaście zdjęć, dwa filmiki i fajne wspomnienia. Uwielbiam takie chwile z nią, i cieszę się, że się przyjaźnimy! Bo jeszcze w styczniu nie myślałam, że aż tak nasze relacje się rozwiną. Zostawiam was z paroma fotkami i życzę miłego wieczoru!

 zdjęcia w takich samych bluzach, w przebieralni muszą być!
 Mam nadzieję, że i wam niedziela miło minęła. A może ktoś jest z Łodzi, był w Manu wtedy?

Czytaj więcej

Share Tweet Pin It +1

19Komentarze

In food photos

Spaghetti carbonare z przyjaciółkami...

Znalazłam chwilę czasu, aby napisać. Jest mi przykro, że tak rzadko tutaj bywam. Już nawet nie pamiętam, kiedy zajrzałam na inne blogi... Te dni mijają mi tak szybko, wiele się dzieje. Postaram się zmienić i bywać tutaj częściej!
Weekend rozpoczęłam miło, byliśmy wczoraj z klasą na Mój biegun. Dużo śmiechów, zabawy i fajne wspomnienia. Dzisiaj za to spotkałam się z dziewczynami. Staramy się spotykać jak najczęściej. Ugotowałyśmy pyszne spaghetti carbonare z sosem śmietanowo-pieczarkowym, a później obejrzałyśmy horror, który w ogóle nie był straszny, a powiedziałybyśmy, że nawet trochę dziwny... Tak czy inaczej spędziłyśmy miło czas i bardzo się z tego cieszę. Teraz będę musiała zajrzeć do książek, jutro nie będę miała na to czasu, gdyż jadę do Łodzi odwiedzić moją przyjaciółkę. Myślę, że jutrzejszy dzień będzie równie fajny jak dzisiejszy! Mam dla was trochę zdjęć :))
Życzę miłego wieczorku! :)

Czytaj więcej

Share Tweet Pin It +1

22Komentarze

In life photos

Cofnijmy czas, zatrzymajmy wspomnienia

Hej Hej! Te trzy dni tak szybko nam minęły... Spędziłyśmy ze sobą jednak trochę czasu i było fajnie. Zdecydowanie lubimy takie weekendy, kiedy w dzień rozmawiamy, wygłupiamy się, a wieczorem szykujemy coś dobrego do jedzonka i włączamy ciekawe filmy. Obejrzałyśmy Raz dwa trzy umierasz ty oraz Pakt milczenia, bardzo fajne filmy, polecamy. Wieczorem często wychodziłyśmy też na spacery, udało nam się nawet porobić wczoraj kilka zdjęć. Nie jest ich dużo, ale zawsze coś :) Stwierdziłyśmy, że musimy koniecznie powtórzyć ten weekend. Może w następny pojadę do Agaty? Zobaczymy jeszcze. Łapcie tymczasem fotki!
 najukochańsze grubaski na planecie...
Mam nadzieję, że te dwa dni też wam minęły dobrze. Trzymajcie się ciepło! Całuję.

Czytaj więcej

Share Tweet Pin It +1

23Komentarze

In life

Positive days

Hej Hej! Ostatnie dni mijały mi przyjemnie, i mimo tej szkoły, brzydkiej pogody, było pozytywnie. Dawno się nie odzywałam do was, no wiem, przepraszam... Co u mnie się działo wczoraj? Tak w skrócie może. Spotkałam się z kolegą, obejrzeliśmy film, który okazał się nie być horrorem, wyczarowaliśmy naleśniki z nutellą i dżemem malinowym, mmm, i rozmawialiśmy, tak jakoś mile czas minął. Dlatego już wczoraj na bloga nie zajrzałam, bo byłam trochę zmęczona...
I mimo, że dzisiaj zajęcia miałam dziś na 11, tylko trzy godziny, to ciągły mi się z lekka, szczególnie ta matematyka, ehh... Właśnie wyczekuję przyjazdu Agaty! Za chwilę powinna u mnie być już. Stęskniłyśmy się za sobą, zamierzamy spędzić razem weekend. Będzie na pewno fajnie, bo przecież tak już zawsze jest z nami.
zaczerpnięte z instagrama
Co u was się działo ciekawego, jakie macie plany na ten weekend? Miłego, przesyłam wszystki wirtualne buziaki i uściski!

Czytaj więcej

Share Tweet Pin It +1

17Komentarze

In life

I need...

Hej Hej! Jak wam mijają wolne dni od szkoły? Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku. Wczorajszy dzień był ważny dla każdego, warto było powspominać osoby, które odeszły od nas... Ostatnio wiele się u mnie działo. Ten, kto obserwuje mnie na instagramie czy na fanpagu, wie. Co się stało? W skrócie powiem, że mój psiak zaginął w obcym mieście, bardzo to przeżyłam. Na szczęście po dwóch dniach się odnalazł Później było halloween, święto, i tak naprawdę teraz mam czas do was napisać. Dzisiejszy dzień spędzam w domu nad książkami, może gdzieś wyjdę na spacer później. Potrzebuję świeżego powietrza, mało dzisiaj spałam, źle się czuję trochę. Żadne przeziębienie, poszłam po prostu za późno spać, zdecydowanie na późno... Jutro wspólnie jedziemy do dziadków na niedzielny obiad, nie mogę się doczekać, gdyż bardzo lubię takie rodzinne spotkania :) Zobaczę się z dziadkami, pośmiejemy się, same przyjemne chwile!
A jakie są wasze plany? Chciałam was się zapytać, czy może chcielibyście posty na jakiś dokładny temat, hm? Dajcie mi znać w komentarzach na dole, chętnie poczytam wasze propozycje :)

Czytaj więcej

Share Tweet Pin It +1

31Komentarze

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...