.

29 września 2013

Z ogrodu...

Hola queridos! Jak wam mija niedziela? U mnie jak to u mnie, co chwilę zajmuję się czymś innym. Zaglądam do książek, przeglądam strony internetowe albo oglądam telewizję. Mam dziś bardzo dobry humor i sama go wykorzystuję w pustym domu. Pogoda jest nie najgorsza, słońce wychodzi i zachodzi za chmury. Ale mimo to jest całkiem ciepło i przyjemnie na dworze! Nawet skusiłam się i wyszłam trochę na dwór, przy okazji sfotografowałam trochę roślin w ogrodzie. Część z nich chętnie wam pokażę, dawno nie było takiego posta na blogu :)
Tymczasem ja zmykam do książek, muszę ogarnąć niemiecki na jutro... Besos!

28 września 2013

Mile zaskoczona!

Hej Hej! Jak wam mija weekend? Mam nadzieję, że tak samo dobrze jak mi. Dzisiejszy dzień zaliczam do tych udanych. Poranek zaczął się dość leniwie, pobudka po siódmej, kawa i czytanie lektury w łóżku. Później szybkie śniadanie i domowe obowiązki. W wolnej chwili wybrałam się do miasta w celu kupienia nowego Shape z płytką Ewy, ale jedyne co usłyszałam od sprzedawców, to to że wszystko się już sprzedało! Ale i tak znalazłam gazetę w galerii, kiedy pojechałam z mamą, jej znajomym oraz Roksaną. W sumie miło spędziliśmy czas, przez co w ogóle nie zajrzałam do książek... Grr, muszę się jakoś zmotywować. 

A dziś chciałam wam pokazać, jak wczoraj zaskoczył mnie Nicolas :)) Okazało się, że mnie narysował. Naprawdę zrobiło mi się miło, genialne uczucie. Uważam, że bardzo fajnie mu to wyszło i zdecydowanie powinien się rozwijać w tym kierunku. W takich sytuacjach uświadamiam sobie, jak wspaniałych mam czytelników! 
ładnie rysuje, prawda? kliknij na zdjęcie, aby powiększyć
oryginał, na którym wzorował się Nicolas.
Serdecznie zapraszam was na bloga Mikołaja CLICK. Życzę wam miłego wieczoru!

27 września 2013

Ognisko klasowe

Hej Hej! Bardzo lubię piątki, początek weekendu, uśmiech na twarzy, zadowolenie... Wszystko fajnie. Razem z klasą postanowiliśmy zakończyć tydzień wspólnie ogniskiem. Spotkaliśmy się w wybranym przez nas miejscu i muszę przyznać, że było bardzo fajnie i śmiesznie. Wygłupialiśmy się, śmialiśmy, rozmawialiśmy, a nawet zagraliśmy w siatkówkę przy takiej niefortunnej pogodzie i przy tym było chyba najwięcej zabawy! Miałam wspomnieć, że... ekhm... to drużyna dziewczyn wygrała ;) Nikt nie musi wiedzieć, że wynik był ciut inny, ale to była tylko rozgrzewka, więc wiadomo! Później już wróciliśmy do ogniska i grzaliśmy się, śpiewając różne piosenki. Ada grała na gitarze, także bardzo ładnie dziękujemy! Mam bardzo dużo zdjęć dzięki Kacprowi i Oli, także również dziękuję :D
 ujęcie Kacpra... dobry z niego fotograf, czyż nie? ;)
To był udany wieczór, dziękuję wam A wy jak spędziliście dzień?

24 września 2013

Od rana do nocy

Zaniedbałam bloga. Wiedzą o tym moi znajomi, ja sama i wy. Nie chcę pisać, że szkoła totalnie mną zawładnęła, bo tak naprawdę wiele się u mnie ostatnio działo w życiu prywatnym. Każdy dzień był wypełniony. Od rana do nocy nie mogłam się nudzić. Nie spodziewałam się, że tak to wszystko się potoczy, a później tak beznadziejnie skończy. Zaczęło się w wakacje, skończyło wraz z jesienią. Było fajnie, potem zabolało, a teraz? Teraz jest dobrze, wszystko jest w porządku. Dzięki moim bliskim poradziłam sobie ze wszystkim. Dałam sobie czas i podziałało. Usunęłam wszystko, co mogłam,  już niewiele będzie mi o tym przypominać. Jedyne na czym się skupiam teraz to szkoła i przyjaciele oraz moja własna osoba. Wieczna ze mnie optymistka. Uśmiecham się każdego dnia, jestem wdzięczna za wszystko.I mimo, że Karinę tak to denerwuje, kiedy na każde jej pytanie odpowiadam tym słowem, to i tak to jedno słowo potrafi opisać tak wiele. Wszystko... "Wszystko ma swoje priorytety, niestety. Wszystko ma swoje wady, zalety."
Miłego wieczoru!
PS Agatka, jesteś mistrzem ciętej riposty!

21 września 2013


Miłego wieczoru!

19 września 2013

Na takie dni

Hej Hej! Właśnie się zorientowałam, że nie dodałam postu... Haha, chodzę taka zakręcona, głowa w chmurach! No nic. W takie dni jak dzisiaj lubię ubierać się swobodnie i ciepło. Jestem typem dziewczyny, która uwielbia delikatne kolory, kwiatki, ale lubię też bluzy, ciemne odcienie i trampki. Mój styl jest złożony. Dzisiaj mam dla was luźną stylizację, zwyczajną -na takie dni jak dzisiaj. 
 • spodnie -H&M • buty -Nike • bransoletki -Sinsay, Tally Weijl
Jestem zaskoczona, jak szybko mija czas... Jutro czeka nas kolejny weekend! U mnie tym razem będzie trochę przyjemniej. Mam nadzieję, że razem z dziewczynami się spotkamy i spędzimy trochę czasu razem. Miłego!

17 września 2013

Flowers... I love flowers!

Hello! Pogoda za oknami jest okropna, pada deszcz, wieje wiatr, szaro, buro i ponuro. Tęsknię za tymi pięknymi dniami, kiedy było ciepło i słonecznie. Ostatnio doszła do mnie przesyłka od Chicnova, a w niej znalazłam uroczy sweterek w kwiaty. Obawiałam się, że będzie ciut za duży, jednak wszystko jest w porządku. Dziś chciałam wam pokazać zdjęcia z niedzieli, kiedy to miałam go na sobie. Sweterek połączyłam z białymi spodniami, dodałam kwiatki we włosy i tak wyszedł mi delikatny i dość urokliwy outfit. Mam nadzieję, że zdjęcia jak i stylizacja spodoba wam się tak bardzo jak mi :)
 • spodnie -H&M • koszulka -House • buty -New Yorker • biżuteria -Tally Wejl • sweter -CHICNOVA
Jak wam się podoba stylizacja? Życzę miłego dnia!

15 września 2013

Pielęgnacja włosów... czyli jak to wygląda u mnie.

Od kiedy pamiętam, dostaję od Was mnóstwo pytań o moje włosy. Jak o nie dbam, co stosuję, od kiedy je zapuszczam i wiele pochwał, jakie to one by nie były. Jest mi miło z tego powodu, dziękuję jeszcze raz każdemu, kto napisał mi miłe słowa. Padły już nawet propozycje, aby na blogu ukazał się post o moich włosach. Pomyślałam, że to dobry pomysł. Dzisiaj postaram się powiedzieć o nich wszystko. Mam nadzieję, że trochę przybliżę Wam ten temat. A więc zaczynamy!
Kiedyś trochę eksperymentowałam z moim włosami. Chodziłam do fryzjera z nowymi pomysłami: a to zachciało mi się grzywki, ale nie wspominam tego dobrze -moje włosy się naturalnie kręcą, dlatego grzywka nie była prosta (wtedy nie używałam prostownicy) i ostatecznie skończyło się na tym, że z niecierpliwością czekałam aż odrośnie. Jeszcze wcześniej zdecydowałam się ściąć włosy do ramion i to była chyba jedyna decyzja, której nie żałowałam. O ile dobrze pamiętam, było to w czwartej albo piątek klasie podstawówki, czyli jakieś 4-5 lat temu. Włosy odrosły. Potem jednak chciałam grzywkę na bok, niestety i tym razem fryzjer się nie postarał, zrobił jak chciał i wyszło byle jak... Wtedy zdecydowałam, że dam sobie spokój z grzywkami. Od tego czasu rzadko jestem klientem w salonie fryzjerskim, wybieram się tam tylko, kiedy tego naprawdę potrzebuję. Zazwyczaj mama podcina mi końcówki, czesze mnie w jakieś bardziej skomplikowane fryzury i tak naprawdę jest chyba moim najlepszym fryzjerem :) Końcówki podcinam mniej więcej co 2-4 miesiące. 
Pada wiele pytań, jakie szampony i odżywki stosuję, czy mam jakieś naturalne środki na zadbane włosy. Już wam zdradzam cały mój sekret. Nie przywiązuję wielkiej wagi do szamponu, co prawda musi być dobry, ale w porównaniu do niektórych dziewczyn, ja nie czytam etykiet, składu itp. Po prostu się na tym nie znam i podziwiam te, które to robią :) Aktualnie używam szamponu Syoss Oleo Intense, jest bardzo fajny i wydajny, nie narzekam. Jednak to nie ten szampon działa cuda. Dla mnie ideałem są dwie odżywki. Mówię o Biosilk Jedwab -jest genialny i może ciut drogi, ale wart swojej ceny! Włosy po nim są miłe w dotyku i ładnie pachną, idealnie odżywiają włosy. Trochę tańszym rozwiązaniem jest Avon Advance Techniques Lotus Shield. W moim przypadku sprawdza się niezawodnie. Włosy się nie puszą, są gładkie w dotyku i również ładnie pachnie. Idealnie. Każda z nas wie, że piękne włosy, to niemały wydatek często. Ale chciałam Was uświadomić, że istnieje dużo innych tańszych sposobów, m.in. maseczki. Polecam wam maseczkę na włosy z jajka, a także tran. Tak, tran. Ja sama regularnie go spożywam, ponieważ muszę -ze względu na wzrok. Tran odżywia kondycję włosów, paznokci a także skóry. Dlatego jest świetnym rozwiązaniem, w dodatku w niektórych przypadkach może sprawić, że nasze włosy będą dłuższe o kilka centymetrów :) I ostatnie, co chciałam przekazać. Ważna jest także odpowiednia dieta, która na prawdę może zdziałać cuda. 
Mam nadzieję, że Wam pomogłam tym postem. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, wątpliwości piszcie śmiało w komentarzach albo kierujcie się na ask.fm. Miłej niedzieli!

10 września 2013

Another instagram mix

Czas tak szybko leci... Jeszcze całkiem niedawno odliczałam na lekcji chemii minuty do dzwonka, a tymczasem od kilku godzin jestem w domu i znalazłam chwilę, aby do was napisać. Mam już czas dla siebie i swoich bliskich. Odrobiłam lekcje, trening zaliczony, chyba wszystko powtórzyłam... Jestem trochę niedostępna ostatnio tutaj, a to dlatego, że kilka rzeczy wydarzyło się w moim życiu całkiem niespodziewanie, ale głównie dlatego, że po prostu nauczyciele już nam zapowiedzieli kilka prac klasowych i kartkówek, także nie mam czasu na nudę czy chociażby na to, aby udać się na zdjęcia, by wstawić tu coś nowego. Mam tylko stare, te z wakacji i z... Instagrama. I tak, dzisiaj taki instagramowy mix! Zauważyłam, że coraz więcej dodaję swoich zdjęć tam, hmm, sama nie wiem, dlaczego :) 
me in the morning me cake me me with Agata me me me
breakfast with Agatame conversation with Karina me me Buka's song me me  german cookies me  
the vampire diaries me in the morning holiday photo session
ASK | FACEBOOK |
Poopowiadajcie, co u was. Ja tymczasem zmykam do kuchni pomóc mamie w pieczeniu pizzy. Życzę miłego wieczoru, kochani!

6 września 2013

Smile, please!

Jestem szczęśliwa, tak bardzo! Haha, uśmiech mi dzisiaj z twarzy nie schodzi. Nie wiem, czy to dlatego, że zaczynamy weekend czy może to sprawa hormonów czy bliskich mi osób. Tak czy inaczej, mój humor jest dobry. I może w jakiś sposób to wykorzystam. Dzisiejszy dzień w szkole minął mi szybko, sześć lekcji i to na tyle. Teraz zrobiłam sobie przerwę od odrabiania prac domowych, mam nadzieję, że szybko się z nimi uwinę i będę mogła zacząć robić coś przyjemniejszego. Planów jako takich na weekend nie mam. Myślę, że odwiedzę babcię, spotkam się może z przyjaciółką na zdjęcia i oczywiście planuję już naukę fizyki, ale nie wiem co z tego wyjdzie ;) Tymczasem ja już zmyka, jeśli mam się dzisiaj ze wszystkim wyrobić.
jeszcze z wakacji...
Jakie macie plany na ten weekend? Dobrze wam minął ten tydzień? Miłego

4 września 2013

Drugi dzień w szkole

Hello! Jak wasz drugi dzień w szkole? Wszystko fajnie? Mój był udany, dużo lepszy od poprzedniego. Normalne lekcje się zaczęły, nauczyciele dają nam o tym znać. Nie jest nudno i mam nadzieję, że tak pozostanie. Plan zajęć nawet ciekawy, tylko w dwa dni mam po siedem lekcji, dlatego jestem w miarę zadowolona. A w poniedziałek mam nawet na dziewiątą, fajnie. Co prawda mam już dwa sprawdziany zapowiedziane, ale z klasą wiedzieliśmy, że i tak się one odbędą krótko po rozpoczęciu nowego roku szkolnego. Powoli będą musiała robić notatki i powtarzać wiadomości. Haha, ciekawa jestem, jak długo mi zajmie uwinięcie się z tym... Mam nadzieję, że nie będę mieć trudności ze skupieniem po wakacjach. Tymczasem ja już zmykam, obejrzę odcinek Grey's Anatomy.
nie ma to jak "sweet fotka", wybaczcie :*
Poopowiadajcie, jak u was w szkole? Życzę miłego wieczorku.

2 września 2013

back to school

Cześć, kochani! Do końca nie mogę uwierzyć, że wakacje się już zakończyły. Dzisiaj większość z nas rozpoczęła nowy rok szkolny. Ja już jestem uczennicą trzeciej klasy gimnazjum i jak tak o tym myślę, to ma to swoje plusy i minusy. Wciąż mam nadzieję, że ten rok będzie owocny. Rozpoczęcie u mnie zaczęło się po 10, zobaczyłam się z kolegami oraz z koleżankami i od razu na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Haha, tęskniłam jednak za nimi! I cieszę się, że mój humor jest już lepszy. Wczoraj nie było ze mną za dobrze, miałam wielkiego doła i do końca nie wiem, dlaczego... Ale już minęło i niech nie wraca, bo nienawidzę tego. Jutro zaczynam zajęcia od historii, kończę na informatyce. Na ósmą do szkoły, siedem godzin zajęć. Będzie fajnie, musi być :) Jestem pozytywnie nastawiona i tego się trzymam.
ostatnio ktoś zadał mi pytanie, czy jestem taka słodka, haha. tak, trochę jestem. i uwielbiam takie słodkie pierdoły!
A wy na którą macie zajęcia jutro? Jesteście pozytywnie nastawieni? Miłego życzę.

1 września 2013

Bye bye holiday!

Hej Hej! Dziś zaczynamy nowy miesiąc i kolejny rozdział w naszym życiu. Jutro zaczyna się nowy rok szkolny, a kończą wakacje. Nie jestem zadowolona z tego powodu. Dzisiaj kończą się luźne dni, spontaniczne przygody, późne powroty do domu, późne rozmawianie ze znajomymi, późne wstawanie... Wszystko co "późne" się kończy. Zaczynamy wczesne wstawanie, wyczekiwanie na weekend i uczenie się na testy czy kartkówki. Te wakacje były udane! Dwa miesiące były niesamowite pod każdym względem, ciągle coś robiłam i się nie nudziłam. Mam świetnie wspomnienia i zdjęcia. Dziękuję każdemu, kto ze mną je chciał dzielić :) A wracając do wczorajszych urodzin mojej Babci, było bardzo zabawnie i miło. Cieszę się, że przez to, że upiekłam dla Niej ciasto, uśmiech nie schodził z jej twarzy :) Takie chwile cieszą najbardziej!
Dzisiejszy dzień spędzam w domu, w rodzinnym gronie. Muszę załatwić parę szczegółów związanych z jutrzejszym dniem. A jak wy oceniacie tegoroczne wakacje? Miłego dnia, kochani!