In life

Święta, te jedyne trzy dni...

Święta, święta i po świętach! Choć stare przysłowie, zgadza się idealnie, prawda? Święta minęły mi w gronie rodzinnym, było miło i przyjemnie. Na stole pełno smakołyków, pysznych dań, mnóstwo kalorii... Ale przecież to jedyne trzy dni, można zgrzeszyć trochę. Ja akurat powiem wam szczerze, że nie objadłam się bardzo, zachowałam trzeźwy umysł. Aczkolwiek podjadałam ciasteczka, jak to ja ostatnio... Prezenty pod choinką dzielnie czekały, a kiedy nadszedł odpowiedni czas, zostały podarowane we właściwe ręce. I wiecie co? Mikołaj się postarał, bo każdemu się podarunek spodobał. Cieszę się z tego bardzo, najlepsze są te uśmiechnięte buźki!
A jak wam minęły te święta? Niech spadnie śnieg, prawda?

Related Articles

18 komentarzy:

  1. oj mógłby spaść śnieg bo co to za święta i grudzień bez śniegu :(

    OdpowiedzUsuń
  2. też się jakoś powstrzymywałam z jedzeniem w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  3. w święta można sobie pozwolić na jeden kawałek więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja przez brak śniegu i słońce czułam się jak w Wielkanoc...

    OdpowiedzUsuń
  5. tak ja marzę o śniegu, mam nadzieję że w styczniu spadnie:)) pozdrawiam:*)

    OdpowiedzUsuń
  6. prawda ;) u mnie podobnie jak u Ciebie, co ważne pozytywnie spędzone święta.

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi święta minęly trochę nudno ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie tak samo: święta minęły szybko ale bardzo miło, szkoda tylko,że nie było śniegu :<

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzy dni? A nie dwa?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ojjj, nie chce wchodzic na wagę po tych świętach :D Zapraszam na nowy post <3! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi też święta minęły w miłym, rodzinnym gronie ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. ur soo stunning xo

    http://iamaleena.blogspot.com.au/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ciachooo! Ten czas za szybko leci...

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie również święta miło minęły :))

    NOWY POST - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. moje święta też były udane :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Mnie też ogromną radość sprawiało wręczanie prezentów członkom rodziny,nawet większą niż samo ich otrzymywanie!Teraz tylko zająć się zrzucaniem tych kalorii po radosnym obżarstwie i odliczanie do kolejnych świąt :3

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. u mnie tez mikolaj sie postaral :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...