22 grudnia 2013

So this is christmas

Od piątku żyję przygotowaniami do świąt, czuję, że będą wyjątkowe. W tym roku udało mi się przekonać mamę, aby Wigilia odbyła się u nas. Żywa choinka, spędzanie czasu w kuchni na robieniu łakoci i przekąsek, świąteczne piosenki w radiu, ciepło rodzinne... Brakuje mi tylko śniegu, który raczej nie zaszczyci nas swoją obecnością w tym roku, a szkoda. Prezenty już wszystkie spakowane, mój chyba też leży pod choinką w salonie. Sporo ich w tym roku! Ale tak to jest, każdemu kupić jakąś pierdółkę, dwie... ewentualnie kilka :) W tym roku nawet sama sobie sprawiłam prezent, a co! Mam też swoją małą choinkę, żywa, zielona, idealna. Są też światełka i inne ozdoby. To będą piękne dni wypełnione po brzegi wręcz! Zachęcam was do śledzenia mojego instagrama czy fanpage -często tam się coś pojawia :)
A jak u was przygotowania? Też taka gorąca atmosfera? Miłego wieczorku!

21 komentarzy:

  1. milka mniam ;3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie mogę się doczekać wtorku :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi też jedynie śniegu brakuje :/
    Wesołych Świąt :3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie mogę się doczekać, niecierpliwie czekam na ten dzień! :>

    OdpowiedzUsuń
  5. jaka urocza musi być ta choineczka ;)
    - u mnie dopiero jutro się zacznie przedświąteczny chaos ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wesołych Świąt :) U mnie przygotowania trwają, dzisiaj ubierałam 2 choinki w domu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dopiero od jutra przygotowania pójdą pełną parą :) milka oreo! :3

    OdpowiedzUsuń
  8. pierwsze zdjęcie jest śliczne <3

    Kochana życzę Wesołych Świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam Milkę :D Wigilię spędza tylko z rodzicami i rodzeństwem, ale za to w pierwszy i drugi dzień świąt z resztą rodziny <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz zawsze znajdzie się coś do zrobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Rodzinna atmosfera to najwspanialszy podarunek :-)

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. widać że ten blog się świetnie rozwija ! :D A co przygotowań , to idą pełną parą ;) Wesołych świąt życzę !

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja właśnie wyciągnęłam walizkę i nie wiem co do niej włożyć więc nastawiłam pranie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialny wygląd bloga :)

    mój blog ♥ (klik)

    Jak chcesz możemy wzajemnie się obserwować :)

    OdpowiedzUsuń
  15. omomo słodkości, kocham tą czekoladę <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Czekolada Oreo ♥
    Wesołych Świąt kochana :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.