9 grudnia 2013

Na Mikołajki tak dla siebie...

Hej Hej! Ten weekend był bardzo sympatyczny, w piątek przyjechała do mnie przyjaciółka. Było tak fajnie, mamy kilka zdjęć i wspólnych filmików, może coś tutaj dodam. Na razie jednak ustaliłyśmy, że zostawimy je dla siebie, huehue. W sobotę wstałyśmy wcześniej i wybrałyśmy się na lodowisko, trzeba przyznać, że było zabawnie! Zmarznięte szłyśmy następnie przez centrum miasta do galerii, a kiedy już tam dotarłyśmy od razu wybrałyśmy się na coś słodkiego. A na co dokładnie? Na pyszne, okrągłe donuty. Uwielbiamy je z Agatą, czekoladowy i różowy, mniami! Obeszłyśmy kilka sklepów, kupiłam jej prezencik już na święta, taki jaki chciała. A niech się cieszy dziecko, w końcu święta będą :) Dla siebie też znalazłam coś ciekawego, taki mały upominek na Mikołajki od siebie samej. Długo szukałam takie torby, więc idealnie... Ah, i dziękuję Ci grubasie za słoiczek nutelli, kochana jesteś! A czekoladę od Darii wciąż mam, kochana, przyda się przed próbnymi!
torebka, kosmetyczka -sinsay pomadka -rossmann
A jak u was? Co dostaliście na Mikołajki?

24 komentarze:

  1. przepiękna torebka♥

    OdpowiedzUsuń
  2. taki prezencik jest najlepszy ;dd

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetna torba!
    Powodzenia na próbnych :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie że miło spędziłas weekend :)
    Ja dostałam sweterek i książkę xd

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie że miło spędziłas weekend :)
    Ja dostałam sweterek i książkę xd

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie właśnie post, gdzie wspominam o prezencie mikołajkowym ;)
    Bardzo ładna torebka!

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka :) ja wczoraj też zrobiłam zakupy w sinsay :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Sinsay jest świetny a nie ma go w Lublinie:/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale za to jest sklep online :)))

      Usuń
  9. Śliczna ta torba <3

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczna torebka:-) :-) :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna torebka :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja dostałam najwięcej kosmetyków i dwie pary kapci :D Zapraszam serdecznie na nowy post, a w nim relacja z koncertu na którym miałam okazje być <3 Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała. Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  13. Tyle czasu już nie byłam na lodowisku, chyba tej zimy trzeba będzie się wybrać :)
    Świetna jest ta torba, ja dostałam pieniądze i kupiłam sobie bluzę i sweter :3

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna torebka :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Cudowna ta torebka, lepiej dobrze pilnuj bo ci ukradnę :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo mi się tu podoba.
    Z chęcią bede zaglądac i obserwuje :-)
    Pozdrawiam.

    kajkams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna torebka :) Ja dostałam duuużo słodyczy ^^

    mój blog - click

    OdpowiedzUsuń
  18. wow, świetna ta torebka też chce taką :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. prezenty od siebie dla siebie to super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Torebka jest przecudowna :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.