In life

Moje wieczory...

Hej Hej! Kolejna środa za nami, jutro piszę już ostatnie próbne. Jaka dobra wiadomość, mimo iż do wszystkiego podchodziłam z dużym spokojem. Uważam, że nie ma sensu się stresować, zresztą ja stresu unikam jak tylko się da. Moje wieczory mijają ostatnio podobnie, tzn. przy książkach, kubku herbaty i laptopie. Brakuje mi lata, tak bardzo. I mimo, że już za chwilę święta, to ja uciekam myślami do ciepła słońca, wiatru i do wspomnień z codziennych wypraw gdzieś. Poza tym tak mnie korci, żeby znów biegać! Brakuje mi tego za bardzo.Czekam na wiosnę i od razu zaczynam regularnie biegać, koniecznie. Sprawiało mi to dużo frajdy i chciałabym wrócić do tego jak najszybciej. Tymczasem wrócę do chwili obecnej, kiedy oczekuję radosnych, białych świąt! Ahh, czas poszukać przepisy na wigilijny stół.
Życzę wam miłego czwartku! Do następnego :*

Related Articles

11 komentarzy:

  1. miłego czwartku również! :*
    śliczne zdjęcie ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w takim razie jutro!

    OdpowiedzUsuń
  3. Pomimo,że stres mnie przegniata codziennie w szkole,do próbnych podeszłam z anielskim spokojem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też staram się jak najmniej stresować ^^

    lifestyle-lenny klik

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowne włosy :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. oj tam. nie ma co się stresować :)))

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam nadzieję, że testy udane ;D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja też staram się unikać stresu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na próbne matury poszłam strasznie zestresowana i na dobre mi to nie wyszło, bo miałam chwile, że wiedziałam, że się czegoś uczyłam i to wiem ale za nic nie mogłam sobie tego przypomnieć...
    Też już marzę o wiośnie i ciepełku<3

    OdpowiedzUsuń
  10. Teraz- kiedy mam wymówkę żeby nie biegać (zimno) to bym sobie pobiegała :D
    U mn o próbnych lepiej nie wspominać, nawet moi rodzice nie znali zbyt wielu odpowiedzi na te pytania...

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja również zaczynam biegać! :) cudne zdjęcie <3

    + obserwuję, by być na bieżąco z tymi wspaniałymi postami!
    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...