.

20 grudnia 2013

Klasowa Wigilia

Święta, święta, święta! Coraz bliżej już, czujecie tą atmosferę? Dzisiaj ostatni raz byłam w szkole w tym roku. Klasy organizowały wigilie wraz ze swoimi wychowawcami. U nas stwierdzam, że było miło i przyjemnie. Niektórzy przynieśli swoje wypieki, ciasto Zuzy było pyszne! Babeczki Ady smakowały równie dobrze jak ciasteczka Sylwii i Asi. Razem postanowiliśmy, że podarujemy sobie coś skromnego pod choinkę. Takie spóźnione Mikołajki! Myślę, że każdy był zadowolony, bo uśmiechy na twarzy były. Życzenia otrzymałam miłe, dziękuję za te związane z blogiem :) Fajnie, że tutaj zaglądacie. Tymczasem mam kilka zdjęć z dzisiaj, czekam jeszcze na inne od Oli, w tym klasowe. 
huehue, a kto tam za nami?
Życzę miłego dnia, kochani! Ja zmykam, bo mam wiele do zrobienia.

19 komentarzy:

  1. Uwielbiałam klasowe wigilie! Żałuję, że na studiach nie ma czegoś takiego x(

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie fajne zdjęcia! Widzę że wigilia Wam się udała :)

    ONCEETHOUGHT.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz długie włosy :o
    U mnie też wigilia udana :))

    MÓJ BLOG - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  4. Uroczy blog ;)
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Całe szczescie juz wolne, a Wigilie klasowe to swietna sprawa :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Hello, I think this is a very good post. U r so interesting. Would be glad to become a follower. What about u? mu blog http://antonboldirev.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  8. A myśmy nie mieli wigilii, bo mamy kochaną wychowawczynię :/

    OdpowiedzUsuń
  9. Też miałam dziś klasową Wigilię i u mnie także było świetnie! ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ja niestety nie miałam klasowej wigilii :(

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne świąteczne foteczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja miałam wigilię klasową w środę :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja na wigilię klasową nie poszłam...
    Pochwal się co dostałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne zdjecia. ;)
    Ja też miałam dzisiaj wigilię ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. I value this informative weblog. Im searching for search engines for this kind of data last but not least got a high quality 1. This may assist with what I m looking into concerning my personal research with regard to my personal college task.
    Big Decathlon Games

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia :) też miałam wigilię klasową , chyba jak każdy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ja miałam wigilię szkolną, klasiwą i ksm'owską ;) lubię takie dni :))) a teraz czeka nas ta prawdziwa wigilia w rodzinnym gronie :)
    Zapraszam do mnie :) Dawno Cię u mnie nie było ale wznowiłąm działalność bloga :))
    Pozdrawiam :))
    just-be-yourself-coca.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Też miałam wigilię klasową :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super, świetne zdjecia. Widać, że wigilia udana :D.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.