.

5 grudnia 2013

It will be so nice weekend!

Wszystko się unormowało, moje kaprysy wracają do porządku dnia codziennego. I cieszę się, bo chyba każdy z nas wie, jak nieznośna potrafi być kobieta, kiedy towarzyszą jej humorki... Jutro już Mikołajki! A mnie w szkole prawie że nie będzie. Okazało się, że muszę jechać z nauczycielką na rozstrzygnięcie konkursu, będę tylko na dwóch pierwszych godzinach lekcyjnych. Ale i tak zdążę wręczyć czekoladowego mikołaja i mandarynkę Darii. Huehue, obie sprawimy sobie coś słodkiego. Jutro przyjeżdża też do mnie Agata! Jej, to będzie fajny weekend. W sobotę wybieramy się wspólnie z dziewczynami na zakupy, a przy okazji wstąpimy na lodowisko. Już czuję, co to będzie! I koniecznie musimy znaleźć jakieś pyszne czekolady, bo Milka już od kilku dni za mną chodzi :))
dlaczego blogger musi mi psuć tą jakość, hmm? ;c
A jakie są wasze plany na weekend? Życzę wam ciepłego wieczorku!

20 komentarzy:

  1. Ja nie mam jakiś specjalnych planów xd
    Zapowiada się ciekaweir Twój weekend ;D

    niikablog.blogspot.com <---------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. też chce na lodowisko ;<

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne zdjęcie, przepiękne włosy!

    onceethought.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak ja dawno nie byłam na lodowisku :D fajny weekend się szykuje :)
    u mnie nowy post!
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja w weekend jadę do Agaty :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Przeczytaj te instrukcję, potem nie powinny ci się psuć zdjęcia :)
    http://www.juststayclassy.pl/2013/09/blogger-psuje-ci-jakosc-zdjec-zmien-to.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi też blogger psuje jakość zdjęć :/

    ZAPRASZAM NA KONKURS! MOŻNA WYGRAĆ 50$ NA ZAKUPY!
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcie ♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Sliczne zdjecie *_*


    zapraszam : http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/ ♡

    OdpowiedzUsuń
  10. W takim razie życzę Ci udanego weekendu, bo moje plany to duuużo nauki, urzędy, tramwaje i mnóstwo czasu poza domem w celu załatwiania masy spraw. : )

    OdpowiedzUsuń
  11. ale piekne wlosy, hmm ja chyba jutro jade do Łodzi na kregle i mam zamiar uczyc sie historii na klasowke ;/

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeśli blogger psuje jakość to wyszukaj sobie w ustawieniach google etykietę "zdjęcia" i odznacz automatyczną korektę, mi pomogło ;3

    Mój blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne zdjęcie:D podoba mi nawet jeśli blogger zepsół jakość:)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja jeszcze nie wiem jak będzie wyglądał mój weekend, ale podejrzewam, że spędzę go w domu na lenistwie^^

    OdpowiedzUsuń
  15. znam te humorki.. ale jakoś idzie z nich wybrnąć! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja mikołajki spędziłam dobrze... pomimo śnieżycy :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja też miałam jechać w ten weekend na lodowisko, ale niestety się rozchorowałam :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.