In gifts

Co pod choinkę dla tych najbliższych?

Święta Bożego Narodzenia to wyjątkowy czas dla każdego z nas, niezwykle rodzinny, czas miłości, ciepła, pięknej choinki, pieczenia smakołyków czy obdarowywania bliskich uśmiechem pod postacią prezentów. Ten okres zazwyczaj spędzamy z rodzinnym gronie w domu, niektórzy zaś wyjeżdżają w góry czy nawet nad morze, a i za granicę... W dzisiejszym poście chciałam jednak podsunąć wam kilka pomysłów na prezenty. Przedstawię kilka propozycji, aczkolwiek pamiętajcie, że tylko wy znacie swoich najbliższych, a zatem warto podarować im coś wyjątkowego, co im się spodoba. Cena nie gra roli, ważny jest przecież gest, uśmiech i ciepło w sercu. Mam nadzieję, że trochę ruszę waszą wyobraźnią :)
Prezentem może być prawie wszystko, począwszy od ciekawej książki czy słodyczy. Dorosłym proponuję zakupić coś z odzieży, dodatków typu biżuteria, rękawiczki, czapki a może komuś przydałyby się kosmetyki? Pianka do golenia, tusz do rzęs, perfum też nigdy za wiele. Może babcia potrzebuje ciepłego szalika, a dziadek swetra na styczniowe wieczory? Dobrym pomysłem według mnie są pierdółki, tzn. różne dekoracje czy jakieś gadżety typu kubek termiczny - w empiku widziałam ciekawe, zajrzyj tam koniecznie! W empiku jest masa pomysłów, sklep ten, jak i inne sieciówki (home&you, h&m home), proponuje nam wiele fajnych rzeczy. Wiecie co takiego jeszcze warto schować pod choinkę? Ramki czy albumy ze zdjęciami rodzinnymi. Rok temu podarowałam coś takiego dziadkom, nawet nie wiecie, jak się ucieszyli. Ja mogę zdradzić wam tylko, że komuś z bliskich podaruję milusi koc! To też dobry pomysł. Dla rodzeństwa, przyjaciela można podrzucić pod choinkę płytę ulubionego artysty, na pewno na twarzy pojawi się banan z radości :) A co dla dzieciaczków? Hmm, no tutaj nie doradzę jakoś szczególnie... Gdy byłam kilka dni w Ikei widziałam fajne pluszaki czy takie jakby stempelki, fajna sprawa dla dziecka. W smyku mamy tyle rzeczy, na pewno coś uda wam się wybrać. Kolorowanki, ubranie, zabawka, bajki, książki z baśniami -tak dużo tego! No i słodycze, dzieciaczki przecież uwielbiają smakołyki. Z pewnością ucieszą się z torebki kinderków czy toffifee.
Mam nadzieję, że choć w małym stopniu wam pomogłam. Prosiliście o taki post, a więc tadam! Niestety nie podzielę się z wami, co ja kupiłam dokładnie swoim bliskim, bo duża część mojej rodzinki tutaj zagląda. A nie chciałabym im zepsuć niespodzianki przecież. Jednakże mogę wam powiedzieć, że powinni być zadowoleni. Mogę wam tylko powiedzieć, co sobie kupiłam pod choinkę. Tak, dobrze przeczytaliście. Wy też obdarujecie siebie w święta? A może większość z was już ma kupione prezenty? Pochwalcie się w komentarzach, kochani.

Related Articles

14 komentarzy:

  1. Ciekawe propozycje! Ja muszę pojechać do Ikei coś wybrać.

    ♥ vickys-life1.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne pomysły. Ja już mam kupione prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem najlepiej podpytać, no i uważnie słuchać, bo zazwyczaj dostajemy małe wskazówki. A wiadomo, że najlepsze są te prezenty, które się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też często daje ramki ze zdjęciami itp. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ja już na szczęście mam prezenty dla najbliższych,ale ze świątecznej playlisty na pewno skorzystam! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Biżuteria to dobry pomysł na prezent ;)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na szczęście nie robię prezentów dla najbiższych ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nic sensownego nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja rodzicom kupiłam ramki i włożyłyśmy z siostrą nasze zdjęcia, a cioci, wujkowi i babci zestawy kosmetyków :D

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe propozycje :) w Ikea zawsze sie coś znajdzie :) pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super propozycje ;)

    asiunia-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja preferuję Rossmana :D


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajny i pomocny post, ja już prezenciki kupiłam ;dd

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...