1 grudnia 2013

christmas shopping

Hej Hej! Jak wam minął weekend? Mam nadzieję, że się równie udał jak mi. Wczoraj po południu pojechałam do Łodzi, moim celem była galeria, gdzie szukałam już prezentów na gwiazdkę. I kilka udało mi się zakupić, jednak nie wszystkie. Trudno poruszać się po sklepach, gdzie takie tłumy. Kolejka w home&you czy house mnie zaskoczyła, nie wspomnę już o innych sieciówkach... Jest wiele wyprzedaży i promocji, dlatego warto skorzystać. Potem doszła do mnie przyjaciółka i razem spacerowałyśmy do Manufakturze, było wiele zabawnych sytuacji, a najlepsza zdarzyła mi się w Realu! Takiego czegoś to ja nawet u siebie w mieście nie przeżyłam :) Wróciłam do domu po 21, więc byłam bardzo zmęczona. Samo chodzenie po sklepach męczy jednak, a ja dodatkowo przeziębiona jestem...
Byliście już na świątecznych zakupach? Co kupujecie swoim bliskim?

24 komentarze:

  1. ja dopiero musze pojechać na takie zakupy ;<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie byłam jeszcze na świątecznych zakupach. Jestem ciekawa co kupiłaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wczoraj byłam na zakupach:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie byłam jeszcze na świątecznych zakupach :c

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie byłem i nie będę

    http://www.nicolasmickey.blogspot.com :((

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja jeszcze nie byłam, ale w najbliższym tygodniu się wybieram. :)) W końcu to już grudzień, haha!

    http://lifestyle-lenny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jeszcze nie byłam na świątecznych zakupach, bo nie mam pomusłu co kupic bliskim ;c

    niikablog.blogspot.com <--------- nowa notka *.*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jeszcze nie byłam na zakupach ;dd

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo fajny blog i naprawdę ciekawie się go czyta :) Osobiście ja jeszcze nic nie kupiłam swoim bliskim i dopiero rozważam co mam kupić..

    http://pamietniknatalie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale klimatyczne zdjęcie! :) Chętnie bym zobaczyła co kupiłaś i może podsunęła byś niektórym pomysły na prezenty.Zrobiłabyś taki post? :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm, myślałam ostatnio czy zrobić post z pomysłami na świąteczne prezenty, to całkiem fajny temat na notkę. Zastanowię się nad tym.
      Aczkolwiek nie pokażę Wam, co kupiłam bliskim, bo Oni wszyscy odwiedzają mojego bloga i zepsułabym niespodzianki :))

      Usuń
  11. Mnie jeszcze czekają zakupy, a nie mam pomysłów na prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój nieudany... Bardzo fajnie zrobione zdjęcie.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie byłam jeszcze :(

    OdpowiedzUsuń
  14. mnie jeszcze czekają świąteczne zakupy... dobrze, że tobie się udały :) hej! nie wiem czy mnie pamiętasz, ale powróciłam do blogowania! zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja dopiero wybieram się na zakupy :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Też byłam w ten weekend na poszukiwaniu Świętego Mikołaja :D

    Ostatnie godziny rozdań na moim blogu, zapraszam do zgłaszania się ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale ekstra efekt dałaś! Możesz odpisac u mnie w jakim programie to zrobiłaś? :P Całuski

    OdpowiedzUsuń
  18. Jejku szkoda ,że nie pokazałaś co kupiłaś bo zawsze ciekawi mnie to co jest w reklamówkach xD

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. ja już mam kupione prezenty tylko teraz wystarczy dokupić jakieś drobiazgi typu słodycze :p będę o tym robić notkę^^

    OdpowiedzUsuń
  20. nie byłam jeszcze,muszę się w końcu wybrać!<3

    OdpowiedzUsuń
  21. jeszcze nikomu nic nie kupiłam, jednak zastanawiam się już nad prezentami dla bliskich :) mam nadzieję, że nie będę miała z nikim kłopotu :)
    zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja dopiero muszę się wybrać na świąteczne zakupy i pewnie zrobię to dopiero w piątek bo aktualnie leże chora :c

    zapraszam ;3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.