In life photos

Wspólny dzień z Agatacią

Hej Hej! Ci, którzy obserwuję mnie na fanpagu, asku albo na instagramie, mogli być w miarę na bieżąco, z tym, co się u mnie wczoraj działo. Razem z Agatą umówiłyśmy się na wspólny dzień. Czas spędziłyśmy w Manufakturze, rozmawiając, śmiejąc się, wygłupiając oraz chodząc po kilkanaście razy po całej galerii. Zajrzałyśmy przy okazji do MAX ice na kawę, całkiem przyjemny lokal. Wybrałyśmy się także na spacer po Piotrkowskiej, jednak po nagraniu videa zawróciłyśmy z powrotem. Mamy kilkanaście zdjęć, dwa filmiki i fajne wspomnienia. Uwielbiam takie chwile z nią, i cieszę się, że się przyjaźnimy! Bo jeszcze w styczniu nie myślałam, że aż tak nasze relacje się rozwiną. Zostawiam was z paroma fotkami i życzę miłego wieczoru!

 zdjęcia w takich samych bluzach, w przebieralni muszą być!
 Mam nadzieję, że i wam niedziela miło minęła. A może ktoś jest z Łodzi, był w Manu wtedy?

Related Articles

19 komentarzy:

  1. fajnie jest mieć taką przyjaciółkę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. ALE SUPER WYGLĄDACIE ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy8:09 PM

    Ohoo <3 To my ^^ i bluza.. za 100zł xD <3 Agata pozdrawia :D

    Keep Calm and Love Us <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale fajne te bluzki ;O Ja nigdy nie byłam w Łodzi ;p

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  5. dobre zdjęcia:-) takie dni, takie chwile, takie momenty-NAJLEPSZE
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widać, że miło spędziłyście czas :D

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać, że było super ♥
    Sliczne zdjęcia ;))

    niikablog.blogspot.com <-------- nowa notka ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Witaj, jestem u Ciebie pierwszy raz, muszę Ci powiedzieć, że Twój blog jest świetny. Bardzo mi się spodobał, piękne zdjęcia oraz tło:)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię do obejrzenia/skomentowania mojego bloga - nowy post :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Ładne zdjęcia! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne fotki ^^ Wyglądasz cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. urocze fotki ;)
    ja czasem bywam w Łdz:P

    OdpowiedzUsuń
  12. ciekawy blog:) będę tutaj zaglądać:)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetne fotki, sympatycznie :)
    http://labelsout-lifedesigners.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. śliczne *.*

    linijkala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...