16 listopada 2013

Spaghetti carbonare z przyjaciółkami...

Znalazłam chwilę czasu, aby napisać. Jest mi przykro, że tak rzadko tutaj bywam. Już nawet nie pamiętam, kiedy zajrzałam na inne blogi... Te dni mijają mi tak szybko, wiele się dzieje. Postaram się zmienić i bywać tutaj częściej!
Weekend rozpoczęłam miło, byliśmy wczoraj z klasą na Mój biegun. Dużo śmiechów, zabawy i fajne wspomnienia. Dzisiaj za to spotkałam się z dziewczynami. Staramy się spotykać jak najczęściej. Ugotowałyśmy pyszne spaghetti carbonare z sosem śmietanowo-pieczarkowym, a później obejrzałyśmy horror, który w ogóle nie był straszny, a powiedziałybyśmy, że nawet trochę dziwny... Tak czy inaczej spędziłyśmy miło czas i bardzo się z tego cieszę. Teraz będę musiała zajrzeć do książek, jutro nie będę miała na to czasu, gdyż jadę do Łodzi odwiedzić moją przyjaciółkę. Myślę, że jutrzejszy dzień będzie równie fajny jak dzisiejszy! Mam dla was trochę zdjęć :))
Życzę miłego wieczorku! :)

22 komentarze:

  1. Mniam *.* Fajnei że miło spędziłąś czas ♥

    niikablog.blogspot.com <------- zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. O! Ja też w piątek robiłam spaghetti z moją przyjaciółką! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gotowanie z przyjaciółkami zawsze jest zabawne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No to dzień musiał być udany :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy7:39 PM

    co ogladalyscie ;) ?

    OdpowiedzUsuń
  6. jak nie lubię spaghetii to tymi zdjęciami narobiłaś mi strasznej ochoty! :o :D
    ja ostatnio też strasznie rzadko bloguję i odwiedzam blogi :(

    OdpowiedzUsuń
  7. oMNOMNOM, Zjadłam bym sobie to :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. smacznie wygląda :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda smakowicie :D

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami ;)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. też byłam w kinie na 'mój biegun' - cuuuuudowny film! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. mmm pycha <3

    www.kataszyyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląda smakowicie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglada mega smacznie! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Czas z przyjaciółmi zawsze jest super!:)
    Plus dobre jedzenie czego chcieć więcej.
    noo tak więcej czasu :((( to jest taki problem ;//

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam spaghetti! Zapraszam na dość kontrowersyjny post, chciałabym poznać Twoją opinię na temat zawarty w notce. Pozdrawiam! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.