In life

Positive days

Hej Hej! Ostatnie dni mijały mi przyjemnie, i mimo tej szkoły, brzydkiej pogody, było pozytywnie. Dawno się nie odzywałam do was, no wiem, przepraszam... Co u mnie się działo wczoraj? Tak w skrócie może. Spotkałam się z kolegą, obejrzeliśmy film, który okazał się nie być horrorem, wyczarowaliśmy naleśniki z nutellą i dżemem malinowym, mmm, i rozmawialiśmy, tak jakoś mile czas minął. Dlatego już wczoraj na bloga nie zajrzałam, bo byłam trochę zmęczona...
I mimo, że dzisiaj zajęcia miałam dziś na 11, tylko trzy godziny, to ciągły mi się z lekka, szczególnie ta matematyka, ehh... Właśnie wyczekuję przyjazdu Agaty! Za chwilę powinna u mnie być już. Stęskniłyśmy się za sobą, zamierzamy spędzić razem weekend. Będzie na pewno fajnie, bo przecież tak już zawsze jest z nami.
zaczerpnięte z instagrama
Co u was się działo ciekawego, jakie macie plany na ten weekend? Miłego, przesyłam wszystki wirtualne buziaki i uściski!

Related Articles

17 komentarzy:

  1. udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja dzisiaj byłam na badaniach kompetencji zawodowych i mózg mam totalnie wyprany! Ale na dzięki temu nie byłam na lekcjach xD

    Zapraszam do mnie, trwa właśnie 5 rozdań z atrakcyjnymi nagrodami :)
    http://mietowe-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ładne zdjęcie <3

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie nic ciekawego. Za duzo lekcji i nauki zeby cos sie dzialo :(
    sliczne zdjecie ;)

    zapraszam do mnie ? atualnie prowadze konkurs fotograficzny, zachecam kazdego do wziecia udzialu ;)
    http://simplepromise-simplepromise.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mam żadnych specjalnych planow na weekend, ale mam nadzieję, że nie będę siedziała w domu haha. ;)
    Świetne zdjęcie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze, gdy czegoś oczekujemy to czas ciągnie się nieubłaganie, niestety. A zdjęcie jest śliczne, piękna jesteś! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale piękne zdjęcie.♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcie ;) + nowy pościk

    http://www.nicolasmickey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Anonimowy1:55 PM

    Ołł... Masz chłopaka? Przystojny jet? heh Na pewno, znając Twój gust, to ci zazdroszczę. ^^ :p

    OdpowiedzUsuń
  12. Życzę Ci udanego weekendu,chociaż z pewnością właśnie taki będzie! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcie ! jesteś bardzo ładna :)

    http://izabielaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. u mnie było podobnie, choć pogoda tragiczna :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...