In instagram life

instagram mix and about my week

Hej Hej! Weekend minął szybko, ale już niedługo kolejny i tego się trzymajmy, pozytywnie i do przodu, kochani! Dzisiaj nie mogłam zasnąć, a kiedy już mi się udało, to i tak musiałam kilka razy przebudzić się. Sprawdzając godzinę za każdym razem, miałam uczucie, jakby nigdy miało się to nie skończyć. Nie lubię tego, a coraz częściej mi się to zdarza, grr... I kiedy nadszedł ten czas, wstałam i zostałam zaskoczona widokiem z okna. U mnie już biało, miśki! Jednak wszystko się stopiło w parę godzin, które przesiedziałam w szkole. A co tam się dzieje? Oczywiście dużo zabawnych sytuacji. Nie lubię poniedziałków, ale ten był taki udany! I niech każdy taki będzie, byłoby miło, prawda? Ten post jest specjalnie napisany dla was, jak każdy, ale i chciałam pozdrowić Kacpra i Dawida, którzy, no dobrze, napiszę już to, są tacy świetni i najlepsi, że ojej! A przy okazji mam dla was mix z mojego instagrama.
pie studying me sad my room halloween session history me kiss chocolate and caffee cooking fast food after workout in Łódź 
with friends kiss MAX ice smile pancakes me grapefruits in Łódź shopping one day
Życzę wam miłego tygodnia! 3majcie się ciepło.

Related Articles

21 komentarzy:

  1. świetny mix :) uwielbiam instagrama sama niedawno dodałam mix :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Też miałam problemy że snem :c
    Piękny mix !!

    nikejla.blogspot.com <-------- nowa notka :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie mixy :)

    Zajrzysz? :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee,blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. zazdroszcze Ci sniegu :((((
    u mnie caly czas deszcz :(
    pozdro i obserwuje ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Na ins. ciebie obserwuję więc jestem nabierząco ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super Mix, uwielbiam posty tego typu ♥

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. U mn też biało i też się stopiło, a na ostatniej lekcji znowu zaczęło i teraz też śnieżek leży ^^

    OdpowiedzUsuń
  8. Halloween <3 Moje urodziny :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo dużo słodkości ! ;> aż się głodna zrobiłam ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. A u mnie wczoraj spadł śnieg i byłam zaskoczona :)
    obserwuję ;)
    http://vogueswing.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz świetny brzuszek <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Super mix :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie mixy - najwięcej można się z nich dowiedzieć odnośnie danej osoby!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie, na nowy post :*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...