.

2 listopada 2013

I need...

Hej Hej! Jak wam mijają wolne dni od szkoły? Mam nadzieję, że u was wszystko w porządku. Wczorajszy dzień był ważny dla każdego, warto było powspominać osoby, które odeszły od nas... Ostatnio wiele się u mnie działo. Ten, kto obserwuje mnie na instagramie czy na fanpagu, wie. Co się stało? W skrócie powiem, że mój psiak zaginął w obcym mieście, bardzo to przeżyłam. Na szczęście po dwóch dniach się odnalazł Później było halloween, święto, i tak naprawdę teraz mam czas do was napisać. Dzisiejszy dzień spędzam w domu nad książkami, może gdzieś wyjdę na spacer później. Potrzebuję świeżego powietrza, mało dzisiaj spałam, źle się czuję trochę. Żadne przeziębienie, poszłam po prostu za późno spać, zdecydowanie na późno... Jutro wspólnie jedziemy do dziadków na niedzielny obiad, nie mogę się doczekać, gdyż bardzo lubię takie rodzinne spotkania :) Zobaczę się z dziadkami, pośmiejemy się, same przyjemne chwile!
A jakie są wasze plany? Chciałam was się zapytać, czy może chcielibyście posty na jakiś dokładny temat, hm? Dajcie mi znać w komentarzach na dole, chętnie poczytam wasze propozycje :)

31 komentarzy:

  1. Fajnie że psiak odnaleziony ♥
    Ja zaraz wychodzę do znajomych ;)

    Buźka ;*
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. To świetnie,że piesio się odnalazł :*
    Ja muszę się pouczyć niestety i jeszcze dziś idę do znajomych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. dobrze, że psiaczek się odnalazł :))))

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też jadę jutro na rodzinny obiad :) Zresztą jak co niedziele od małego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pokaż swój pokój :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie mam żadnych planów ;-; Możesz zrobić Room Tour ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Room Tour pojawi się na blogu, ale jeszcze nie teraz :))

      Usuń
  7. To dobrze,że psiak się odnalazł:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czytałam o tym, że piesio zaginął, ale ucieszyłam się jak się już odnalazł, rzadko tak jest!! :))

    OdpowiedzUsuń
  9. tak na jakiś tematyczny pościk prosimy ;d

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja mam zamiar ten weekend spędzić z książkami w łóżku :D

    OdpowiedzUsuń
  11. To dobrze, że się odnalazł! :)
    śliczne zdjęcie *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. dobrze, że piesek się znalazł! :')

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze, że psiak się znalazł:) Ostatnio miałam podobną akcję z małymi kociakami z tym, że pani, która je znalazła postanowiła jednego ode mnie wziąć.
    Weekend w książkach to jest to...właśnie zrobiłam sobie małą przerwę...

    OdpowiedzUsuń
  14. świetne zdjęcie :)
    zapraszam do mnie - nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
  15. post tematyczny - dobra myśl ! jednak z moim niezdecydowaniem nie potrafię powiedzieć na jaki temat XD :P
    zapraszam - nowy blog - http://zakazanypamietnikzycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. dobrze że piesek się odnalazł :)

    http://lifesveronica.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajnie,że odnalazł się piesek ;)
    Śliczna jesteś ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że psiak się znalazł. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. no to najwazniejsze ze pies sie znalazl;d

    OdpowiedzUsuń
  20. Hym. może jakiś post czymś co cię ostatnio zainteresowało..... W sumie to za bardzo nie wiem o czym byś mogła napisać :D Miłej niedzieli z dziadkami ^^

    OdpowiedzUsuń
  21. jakie masz ładne długie włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cieszę się wraz z Tobą,że Twój psiak się odnalazł!Ja również uwielbiam rodzinne obiady,zwłaszcza,kiedy starsi ode mnie jej członkowie opowiadają jakieś historyjki z życia wzięte ;)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. To dobrze, że psiak się odnalazł :)
    Też lubię rodzinne spotkania, a zwłaszcza kiedy jest nas dużo.

    justlife-jurka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. dobrze, że się odnalazł. :) piękna Ty i piękne zdjęcie <3 :)

    Pozdrawiam,
    ohvictorria.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wiem co bym zrobiła, gdyby mój pies albo kot zaginął... Dobrze, że Twój się znalazł :)
    Obserwuję, liczę na rew. ;P

    OdpowiedzUsuń
  26. Dobrze, że się pies znalazł ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ojej musiałaś się bardzo denerwować zaginięciem pieska! Ale całe szczęście, że cały i zdrowy wrócił do domu! :-*

    OdpowiedzUsuń
  28. ojej dobrze, że się znalazł :)


    olis-oliss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. O dobrze, że się odnalazł :)

    obserwuję i zapraszam do siebie

    http://confundido95.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.