28 października 2013

We were laughing with the sun...

Niedziele są często leniwe, nie da się tego ukryć. Spędzamy czas z rodziną, a ja spędziłam po południe z przyjaciółką. Udało mi się ją wyciągnąć na krótką wycieczkę rowerową, chwyciłam za aparat oraz kurtkę i pojechałyśmy w ciche miejsce. Zatrzymałyśmy się, spacerowałyśmy, oglądając słońce... Pośmiałyśmy się, bo przecież Jej humor jest nieprzewidywalny. Zrobiłyśmy także trochę zdjęć, chciałam uchwycić ten czas na fotografiach. Szkoda tylko, że już kiedy chciałyśmy wspólnie sobie zrobić jakieś fotki, mój Nikon się rozładował. No tak, dawno go nie używałam, więc nie sprawdziłam w pośpiechu stanu baterii. Ale od czego są telefony! Nawet jeśli jakość jest niezadowalająca...
 ujęcie Kariny, spodobało mi się...
To był piękny, jesienny dzień. Oby takich było więcej, od razu humor lepszy. Życzę miłego wieczorku!

32 komentarze:

  1. świetne fotki !

    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wczorajszy dzień spędziłam na meczu, ale za tydzień święto, to pewnie spędzę je z rodziną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam wycieczki rowerowe ♥
    Piekne zdjęcia!!

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. no rzeczywiście to musiał być udany dzień :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia są cudowne *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne zdjęcia, przyjemnie się je ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swoją niedzielę spędziłam na weselnych poprawinach. Weekend wyrwany z życiorysu ale zabawa przednia:)
    Świetne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. nieważne czym ważne, że pamiątka zostanie.
    śliczne zdjęcia. na tym pierwszym niebo wygląda jakby było z jakiejś cegły albo coś w tym stylu. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przedostatnie zdjęcie jest przepiekne ;O

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Anonimowy8:01 PM

    pamiętasz pisaliśmy w piątek mówiłem że będe odwiedzał bloga. Moja niedziela minęła fajnie mecz a później ognisko. Ps bardzo ładne zdjęcia;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aa chyba pamiętam :)) Jej, miło że tutaj wpadłeś :)

      Usuń
  11. Przepiękne zdjęcia ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te zdjęcia są piękne :)
    Fajnie tak spędzic popołudnie z przyjaciółką :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. przepiękne zdjęcia! :)
    ja niedzielę przesiedziałam w domu, bo było dość zimno... ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudowne zdjęcia, mają tak piękne kolory, że od razu pobudzają do życia :) zachwycam sie :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. jakim obiektywem robisz zdjęcia? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tym podstawowym 18-55mm :)

      Usuń
  17. cudowne zdjęcia !! kolory takie żywe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne zdjęcia, zapraszam do siebie nowy pościk ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnie zdjęcie wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładne fotki ;) Znakomite niebo ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialne zdjęcia!*.*

    OdpowiedzUsuń
  22. Ostatnie zdjecie przepiekne *-*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.