.

14 października 2013

Na Piotrkowskiej...

Sobota była dla mnie zabieganym dniem, musiałam załatwić parę rzeczy ze szkołą, a potem szybki wyjazd do Łodzi. Spotkałyśmy się w Manu, jeny, jak my się za sobą stęskniłyśmy! Spacerowałyśmy po centrach handlowych, zajrzałyśmy do kilku sklepów, zahaczyłyśmy o McDonalda (wiem, wiem, niezdrowo, ale milkshake to nasz ulubieniec:)). Ciągle rozmawiałyśmy, tradycyjnie nic nowego, w końcu nie o wszystkim można porozmawiać przez facebook'a czy Skype'a. Wybrałyśmy się na Piotrkowską, którą przeszłyśmy dwa razy. Razem z Agatą wstąpiłyśmy na sushi, które uwielbiamy! Kiedy już wyszłyśmy z knajpki, był już wieczór i rozpoczął się Light Move Festival, czyli Festiwal Kinetycznej Sztuki Światła. I pomyśleć, że mogłam spotkać tam kilku znajomych! Tak czy inaczej, spodobało nam się, całkiem ciekawe wydarzenie. Może ktoś z was brał udział? Jadąc do mieszkania Agatki, byłyśmy już zmęczone tak bardzo, że samo siedzenie i wcinanie czekolady z orzechami wydawało się być rajem, haha. Ogarnęłyśmy się i włączyłyśmy sobie Zabójcze ciało
W najbliższym czasie postaram się o kolejne relacje i zdjęcia :) Tymczasem miłego dnia życzę!

36 komentarzy:

  1. wow jak tam pięknie :D
    zapraszam do obserwacji http://julaijejoutfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawe zdjęcia :)
    czekam na kolejne relacje i zdjęcia :)

    paulla-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. te nocne zdjęcia są świetne ;o

    OdpowiedzUsuń
  4. ooo widać, ze świetnie spędziłaś czas :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nigdy nie byłam w Łodzi,chociaż bardzo chciałabym ją odwiedzić :)
    Ślicznie ci w koku :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wygląda to miasto nocą :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uuu, fajnie to wyglądało^^

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale rewelacja! :o jeszcze nigdy czegoś takiego nie widziałam i chętnie zobaczyłabym to na żywo! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale wspaniałe zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czyli ogółem sosbota miło spędzona! ♥♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia! :)) ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten pokaz musiał być piękny!

    OdpowiedzUsuń
  13. Z przyjemnością sama wzięłabym udział w takim wydarzeniu ale Łódź jest trochę za daleko ode mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kolorowo *o*
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Miasto wyglądało pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  16. miasto nocą śliczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  17. byłam w niedzielę :D mega było.
    zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  18. Moja sobota też była dość zalatana ;)
    Piękne zdjęcia :D


    +Widziałam, że byłaś obserwatorką mojego bloga, chciałam ci tylko powiedzieć, że przeniosłam go na inny adres: i-am-who-i-really-am.blogspot.com
    Pozdrawiam, przepraszam jesli zawracam tylko głowę, lecz będzie mi cholernie miło, jeśli dasz mi kolejną szansę :D

    OdpowiedzUsuń
  19. piękny widok na miasto < 3

    OdpowiedzUsuń
  20. Jejuuu, jak tam pięknie! Zazdroszczę takich widoków <3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Widoki rewelacyjne, na prawdę :) zazdroszczę!

    Zapraszam również do mnie na nowy post :) mam nadzieję, że zdjęcia i słowa zawarte w nim spodobają Ci się :)
    Pozdrawiam, justinabathels ♥

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne zdjęcia ^^

    OdpowiedzUsuń
  23. Wiać, że świetnie spędzony czas! Ładne zdjęcia. :)
    Zapraszam :3 | best-frieen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Cudowny blog, podoba mi się <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. O rany, jak pięknie :D

    OdpowiedzUsuń
  26. cudownie wyglądają te podświetlenia! super klimat!

    OdpowiedzUsuń
  27. ooooo Piotrkowska! i jak zwykle rozkopana :D :)

    a skąd jesteś ? (może gdzieś przeoczyłam :(.. )

    OdpowiedzUsuń
  28. bardzo ładna jesteś! Strasznie naturalna :))
    Podoba mi się sposób w jaki piszesz. Czyta się lekko i przyjemnie.
    Chętnie wpadnę do Ciebie przy nowym poście. Dlatego zapraszam do obserwacji -
    to działa w dwie strony. Pozdrawiam :-)


    P.S ależ masz przepiękny szablon <3_<3

    OdpowiedzUsuń
  29. ale świetne zdjęcia ;-))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.