In instagram

instagram mix

Hej Hej! Jak wam mija sobota? Ja nic sensownego jeszcze nie zrobiłam, nie zajrzałam do książek, nie pouczyłam się. Za to korzystam z wolnego czasu i piszę ze znajomymi, zabawne jest to, jak takie osoby potrafią mnie rozśmieszyć i poprawić humor. Cieszę się, że udało mi się poznać tylu fajnych osób, z którymi mogę porozmawiać na wiele tematów. Tak czy inaczej, będę chciała zajrzeć do książek za chwilę, coś ogarnąć ze szkoły. Mam konkurs z geografii, więc pasowałoby się przyłożyć trochę z materiału. Trzymajcie za mnie kciuki, bo może być ciężko! A na dzisiaj przygotowałam dla was mix z mojego instagrama. Zachęcam po obserwowania, kochani.
flower me delicious cake relax kiss sushi  
me german me sweets rafaello Piotrkowska pizza with friends in Łódź me
autumn photo session forest thoughts memories thoughts me match in school
A co u was? Mam nadzieję, że nie macie tak dużo nauki i spędzacie miło czas. Buziaki dla was!

Related Articles

31 komentarzy:

  1. Świetny mix .Ja też miałam się uczyc ale mi się nie chce xd

    Zapraszam do nas ♥

    sandraandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne fotki :) Ja wzięłam się dzisiaj za porządki i wreszcie nadszedł mój wolny czas :)
    muzyczka, internecik i później może jakiś film :D Niezbyt kreatywnie ale w końcu jesień idzie i nic się nie chcę ;o

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja niby powinnam się uczyc matematyki, ale coś mi nie idzie xd

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja własnie mam dużo nauki i powinnam się coś pouczyć przez weekend ale strasznie mi się nie chce! :D
    świetny mix! ;))

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix :)
    Ja muszę jutro wziąć się za naukę.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny mix zdjec :D ja to sie cały dzien lenie ;D hehe

    OdpowiedzUsuń
  7. super mix foteczek ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dość często masz koka :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne robisz zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  10. fajny mix :)

    paulla.blog.blogspot.com NOWY POST mogłabyś wejść w ten link i poklikać tam gdzie jest 'KLIK 1,2 itp'? proszę to dla mnie ważne, dziękuję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. miłego weekendu mimo nauki;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja sobota zabiegana :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczna *.*
    http://mynewworldnatalaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mam mnóstwo nauki xd ale oczywiście robię coś innego :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. Dobrze widzisz, Beatko :))

      Usuń
  16. Świetny mix :)))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne zdjęcia , widze też tam dużo smacznych rzeczy :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie , nowy post :)
    http://candy-nut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam mixy z instagrama.Ja również jestem wdzięczna,że mogłam poznać tak wspaniałych ludzi :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetny mix <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny blog! :)
    Uwielbiam takie mixy zdjęć ;)

    Zapraszam:
    http://mademoisellejuliet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. muszę też założyć instagrama ♡ super zdjęcia<3

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo, jak ja lubię mixy!-DOBRY WPIS:)
    PS. życzę powodzenia i będę 3mać kciuki!

    OdpowiedzUsuń
  23. uwielbiam twojego insta <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Uwielbiam takie posty , a że jestem uzależniona od insta *-* to witam w gronie "instagramowych znajomych" ; ))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...