2 października 2013

Instagram mix

Hej! Ostatnio czas tak szybko mi ucieka... Ciągle mam coś do zrobienia! A to sprawy szkolne, blogowe albo jeszcze inne pierdółki. Dlatego wpadłam tu dosłownie na chwilkę, aby dodać mix z mojego Instagrama. Znowu zasypię was miniaturkami zdjęć. Październik niestety już się zaczął, a na dworze coraz chłodniej, brr! 
lessons cooking my stomach me shopping me sentencje  
Kraków me river yogurt me bonfire with my class me new shape coffee and candy smile  
photo with girls session today
Zmykam, miłego wieczorku! 

26 komentarzy:

  1. Świetny mix :-*
    Udanej nocy :-)

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie podobnie, mało czasu i co chwila coś zabiera mój czas, ale staram się dodawać co dzień post ze zdjęciem, bo biorę udział w projekcie Październik w Obiektywie. :)
    Ciekawy mix, podoba mi się to zdjęcie z kolorowymi roślinkami i pierwsze w pierwszym rzędzie z zeszytem. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz ładny brzuch :D

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaki śliczny masz brzuszek, zazdroszczę *u*

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowny mix
    CUDOWNIE♥
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny mixx! Też chcę sobie kupić nowego shape'a z Ewki programem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny mix :))

    lifestyle.lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie cierpię jesieni :/
    A zdjęcia bardzo fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jeju twój brzuch <3 gratuluję,jest najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  10. fajne zdjęcia :)

    perdidolacabeza.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. ładne podsumowanie wakacji ! :)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale brzuchol ! Zapraszam serdecznie na nowy post z rzeczą przyprawiającą mnie o dreszcze radości! Byłoby mi bardzo miło, gdybyś zajrzała, pozdrawiam ♥ Natalia

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjny mix :d.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajny blog ;)

    zapraszam do mnie

    oligatorekk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham twój blog <3333 Super mix zdjęć <3

    http://karolina-life-and-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale masz płaski brzuszek, wow! :D

    OdpowiedzUsuń
  17. fajny mix:)) dobre i to:D hehe Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczny mix ;)
    w wolnej chwili zapraszam do siebie ;)
    ayuna-chan.bloog.pl
    pozdrawiam cieplutko ;*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.