.

11 października 2013

I czasami nie nadążam za światem...

Hej Hej! Z góry przepraszam, że tak rzadko pisałam, ale sama w to nie wierzę, w moim życiu dzieje się tak wiele, że sama czasami nie nadążam. Dni wypełnione po brzegi, wieczory z książkami i rozmowy ze znajomymi, tak w kółko. Dzisiejszy dzień był podobny, trochę niefajny, bywały lepsze, ale cieszę się, że już piątek. Właśnie skończyłam robić osiemnaście zadań z fizyki, ogarnęłam lekcje i zmykam zaraz zaliczyć trening. Chciałabym dzisiaj większość rzeczy załatwić, bo mam świetne plany na weekend. Już wam mówię wszystko! Jutro jadę do Łodzi na weekend, spędzę ten czas z moją Agatą. Obie nie możemy się już doczekać. Jeny, będzie na pewno fajnie! Postaram się tutaj wpadać, może nawet coś napiszę. Jednak zapraszam do zaglądania na mój instagram oraz fanpage, bo tam będę najbardziej aktywna i wtedy będziecie mogli zobaczyć, co u nas.
Macie może jakieś plany na weekend? Opowiadajcie co u was Miłego wam życzę!

26 komentarzy:

  1. Anonimowy5:52 PM

    masz ciekawy blog, jest cos do czytania, dodaj do ulubionych
    www pl ru

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Udanego weekendu ♥
      Śliczne zdjęcie ;)

      niikablog.blogspot.com

      Usuń
  2. Udanego weekendu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to miłego weekendu! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. u mnie nudno... jak zawsze :( planów na weekend nie mam :)
    miłego nawzajem
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. plany na weekend? hehe jutro o 5:45 jadę na studia i wracam o 23 :(

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja weekend chyba spędzę w domu,bo mam podrażnioną rogówkę :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. w takim razie muszę zacząć śledzić twojego insta :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. udanego weekendu !
    ja jutro wybieram się na spotkanie z egzorcystę, tak, tak ale nie potrzebuję tylko są wykłady organizowane dla chętnych :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam zamiar pojechac jutro z mamą do Ikei ^^

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny tytuł i zdjęcie :)
    weekend jak weekend odpoczynek od nauki XD

    OdpowiedzUsuń
  11. fajne masz plany na weekend :) ja mój spędzę w domu^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Też tak czasem mam, że stale na wszystko brakuje mi czasu. Niestety, takie życie :/
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. plany na weekend? wyspać się.

    OdpowiedzUsuń
  14. ale cudownie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Udanego weekendu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. miłego weekendu życzę!;)

    OdpowiedzUsuń
  17. No niestety uroki szkoły, to głównie brak czasu na bloga. U mnie też tak jest . :(

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja nie mam nic zadane :DD

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja dziś jadę na chrzciny kuzyna, a w niedziele i poniedziałek będę spać i nic nie robić XD

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Śliczna! ;)
    Bawcie się dobrze!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja na dzisiaj miałam trochę planów, a na jutro sobie zarezerwowałam cały dzień na błogie lenistwo c:

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Nauka motywem przewodnim długiego weekendu.
    Miłego:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Nauka, pieczenia ciastek i może jakieś spotkanie ze znajomymi :D
    http://barelynothinghere.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Nananananaananauka :D no i leniuchowaning

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.