.

22 października 2013

Codziennie tak...

Te dni mijają naprawdę szybko i sama już nie wiem, czym to jest spowodowane. Każdy dzień, godzina jest wypełniona jakimś zajęciem. I tak jak wspominałam kiedyś, wolę to od nudy. Aczkolwiek co za dużo to niezdrowo, prawda? Dzisiejszy dzień zaliczam do udanych, mimo że zaczęłam go od kartkówki, która nie poszła mi dobrze... I właśnie siedzę nad notatkami, staram się przygotować na inne zajęcia. Piszę ze znajomymi, słucham piosenek i ciągle myślę. Dosłownie o wszystkim. Bo tak wiele się u mnie ostatnio dzieje, że sama nie mogę czasem w to uwierzyć i nie wiem, co o tym myśleć. Ale spokojnie, wszystko w porządku, to nic złego na szczęście :) Chciałam wam tutaj cokolwiek napisać, bo nie chcę zaniedbywać bloga...
A tak w ogóle, piękną pogodę dzisiaj mieliśmy. Mogłoby codziennie być tak słonecznie. Od razu lepiej człowiekowi!
Miłego wieczorku życzę.

22 komentarze:

  1. ale ślicznotka *__*
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie, kiedy jest ładna pogoda od razu jest dobrze na duszy ;)
    Mi czas też leci szybko ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowy10:21 PM

    Moja śliczna <3 ! pozdrowienia z Łodzi ! tęsknie ;c <3 ; * Agata :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O jeju, ja też tęsknię bardzo bardzo ;c Buziaki!

      Usuń
  4. Masz racje dziś pogoda była swietna :))
    ogólnie bardzo ładnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie pogoda nie najlepsza :/
    Piękne zdjęcie <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. mi też czas ucieka;)

    OdpowiedzUsuń
  7. u mnie dziś jest chyba z 25 stopni, serio :D mega pogoda :) i mi też szybko dni lecą ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz śliczną apaszkę c:

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie też piękna pogoda!Świetne zdjęcie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie <3 Ja czekam na święta <3

    OdpowiedzUsuń
  11. mi też czas leci baardzo szybko! :p
    a co do pogody to u mnie też ostatnio jest pięknie! :*

    OdpowiedzUsuń
  12. piekna pogoda, tylko na zdjęcia! :) czekam na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajne masz włosy :)

    w wolnej chwili zapraszam do mnie , zaczynam od nowa :)
    http://candy-nut.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. też mysle o wszystkim na raz :D

    OdpowiedzUsuń
  15. U mnie właśnie zaszło słońce :(

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.