.

8 października 2013

Ciężki tydzień

Hej Hej! Jak wam mija początek tygodnia? Poniedziałek i wtorek już prawie za nami, cieszę się z tego powodu. Ten tydzień jest ciężki pod względem nauki. Napięty grafik, niedużo czasu, tyle nauki i tyle planów! Staram się to wszystko ze sobą połączyć, na razie całkiem nieźle mi idzie. Byle do piątku! Dzień za dniem... Ciężko jest mi się skupić, dużo minut minie, zanim chwycę za książkę i zacznę się uczyć. Grr, nie lubię tego. Nic mi nie pomaga, niestety. Albo jestem zbyt leniwa, co jest możliwe, albo jestem zmęczona, co również jest prawdopodobne. Plus jest taki, że jeszcze troszkę i weekend, a ten zapowiada się cudownie. Na razie nic wam nie zdradzę, ale już się doczekać nie mogę.
stare, wygrzebane...
A jak u was z nauką? Mam nadzieję, że lepiej z motywacją niż u mnie. Buziaki! ASK

31 komentarzy:

  1. nawet nie pytaj o naukę ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój tydzień nie lepszy ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie totalnie masakrycznie okropnie... Nauki za dużo :/

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale świetne zdjęcie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też się ciężko uczy :/
    Bazaar! Zawsze chciałam kupić, ale nie wiem, czy warto. Podoba Ci się? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Harper's Bazaar to całkiem ciekawa gazeta, aczkolwiek dla mnie lepszy jest ELLE :) Musisz sama spróbować kupić i zobaczyć, czy Ci się spodoba.

      Usuń
  6. Z nauką pewnie gorzej :c
    Śliczne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  7. mój weekend znowu pracowity że tak powiem, ale nie to co w tygodniu, dlatego odpocznę ;D

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrze. Robiłem właśnie charakterystykę Ani z Zielonego Wzgórza na język Polski i napisałem 5 stron. :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja też nie mogę się zabrać za naukę. Dokładnie byle do piątku...

    OdpowiedzUsuń
  10. U mnie nauki pełno.Cały czas mam zapowiadane nowe kartkówki i zwykle bywa tak,że niemal codziennie coś jest...

    http://www.youtube.com/watch?v=s1tAYmMjLdY

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja już nie wyrabiam z nauką. Mam kryzys...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mi ciężko się zmotywowac do nauki, ale gdy już przysiądę do uczenia się i zaczynam wszystko chwytac, to jakoś tak przyjemniej mi się uczy :D

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się kompletnie nie chce do książek zaglądać!!

    OdpowiedzUsuń
  14. A ja od czwartku siedzę w domu i choruję...

    OdpowiedzUsuń
  15. jak ja lubię Twoje zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  16. nie lepiej z motywacją;d

    OdpowiedzUsuń
  17. U mnie tez mało czasu, sporo zajęć wiec wiem co masz na myśli :) ale udało mi się dodać nowy post ze stylizacja wiec może jednak nie jest tak złe :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uh, najlepiej nie jest :/ Ale zawsze mogło być gorzej!

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Anonimowy3:22 PM

    w jakim sklepie kupilas swoje lozko? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ech, też mam strasznie zawalony ten tydzień! Codziennie jakieś testy, kartkówki... byle do piątku!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja ten tydzień mam o dziwo w miarę luźny. Tylko jutro jedna kartkówka -.-

    dominisia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. mi do tej pory się strasznie ciężko się zmotywować do nauki :/
    mój weekend zapowiada się w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  23. mi do tej pory ciężko się zmotywować :/
    mój weekend zapowiada się w domu :D

    OdpowiedzUsuń
  24. dużo dużo u mnie nauki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciężko mi się zmotywować, a nauki odwrotnie proporcjonalnie do czasu, którego jest mało :<

    OdpowiedzUsuń
  26. Nadmiar obowiązków? Znam ten ból... :(

    OdpowiedzUsuń
  27. super :)
    buziaki! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uuuu to ja czekam na post z rozwiązaniem weekendowej tajemnicy ;-) Pozdrawiam :-*

    OdpowiedzUsuń
  29. Ale przesłodko wyszłaś na tym zdjęciu :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.