In photos

Autumn is everywhere

Jeny, jak ten czas szybko leci! Przynajmniej mi, każdy dzień wypełniony... Ale to dobrze, wolę to niż nicnierobienie. Chciałam ten post poświęcić jeszcze mojemu wyjazdowi na weekend do Agaty. Niedzielę zaczęłyśmy od późnego wstania, potem tradycyjnie śniadanie. Dosyć pospolite, bo płatki z mlekiem, ale co tam... Wybrałyśmy się do pewnego parku i muszę to napisać. Byłam oczarowana! Rodziny wspólnie jeździły na wycieczki rowerowe, liczne spacery, biegacze, a nawet starszą parę i po prostu pięknie wyglądała w tym jesiennym krajobrazie. Dotarłyśmy nad jeziorko, a tam uśmiechnięci ludzie, złote liście i kaczki... Jak dla mnie idealnie. Porobiłyśmy kilka fotek, wstawię tutaj kilka :)
Szkoda, że blogger tak zniszczył jakość zdjęć... No nic, życzę wam miłego wieczorku. Bye Bye!

Related Articles

38 komentarzy:

  1. Pięknie tam! <3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Teraz mamy piękną złotą jesień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne miejsce ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. jeju jak tam musiało być pięknie, bo jestem pewna, że zdjęcia nawet w połowie tego nie oddają :)

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam jesień, i jesienne fotografie krajobrazu... cieszę się, że wyjazd się udał :) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczne zdjęcia :))) faktycznie jest tam niesamowicie <3

    // Klikniesz na moim blogu w baner Sheinside? To dla mnie bardzo ważne <3
    nierealniie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne miejsce na zdjęcia, cudowna jesień ♥ | best-frieend.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. śliczne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczna jesień w tym parku! Ja ostatnio poszukuję jakiegoś idealnego jesiennego miejsca! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ale pięknie! :o przedostatnie zdjęcie najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne zdjęcia. Pięknie tam jest *-*

    OdpowiedzUsuń
  12. Prześliczny krajobraz! :)
    Świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  13. piękna jesień :)
    palczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. heh, u mnie w Belgii jesień powoli idzie xd

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne zdjęcia :) W moim odczuciu czas również bardzo szybko leci!

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne miejsce! Aż sama chciałąbym tam być patrząc na zdjęcia :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. ale piękna jesień na tych zdjęciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękne zdjęcia ♥
    Mi też czas szybko leci ;/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. wow jakie piękne zdjęcia *.*
    http://julaijejoutfit.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam kolory jesieni! Dziś właśnie byłam robić zdjęcia :)
    www.milionioliwka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja tak jak Ty wole mieć coś do robienia niż nic :C
    Świetne zdjęcia :DD

    OdpowiedzUsuń
  22. cudowne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. To musiał być na prawdę niezapomniany weekend :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia ;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jakie piękne widoki <3 Tegoroczna jesień jest super! Zapraszam na nowy, lekko chaotyczny post ;-) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  26. cudowne zdjęcia.!!!<3

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam jesienne barwy ♥

    OdpowiedzUsuń
  28. u mnie w tym roku nie widać jesienni . :c

    OdpowiedzUsuń
  29. Uroczy blog <3
    agrestaco6.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ładne zdjęcia :) uwielbiam jesień na zdjęciach, dlatego muszę w końcu wybrać się do parku ;)

    OdpowiedzUsuń
  31. jesień jest cudowna, jeśli tylko nie pada :) te kolory.. ahh ;) kiedyś tego nie dostrzegałam.. teraz nie mogę się napatrzeć!

    OdpowiedzUsuń
  32. śliczne zdjęcia ;-))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...