In photos

Z ogrodu...

Hola queridos! Jak wam mija niedziela? U mnie jak to u mnie, co chwilę zajmuję się czymś innym. Zaglądam do książek, przeglądam strony internetowe albo oglądam telewizję. Mam dziś bardzo dobry humor i sama go wykorzystuję w pustym domu. Pogoda jest nie najgorsza, słońce wychodzi i zachodzi za chmury. Ale mimo to jest całkiem ciepło i przyjemnie na dworze! Nawet skusiłam się i wyszłam trochę na dwór, przy okazji sfotografowałam trochę roślin w ogrodzie. Część z nich chętnie wam pokażę, dawno nie było takiego posta na blogu :)
Tymczasem ja zmykam do książek, muszę ogarnąć niemiecki na jutro... Besos!

Related Articles

41 komentarzy:

  1. ...aż poczułam trochę wiosny ;) !

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne zdjęcia ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie Ci wyszły ♥

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne zdjęcia^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudną masz pogode, u mnie niby są jakieś promienie słoneczne, ale jest szaro i chłodno.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jezu, jakie piękne rośliny *o*

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zdjęcia zrobiłaś :D

    Zapraszam do mnie ;3

    ---------------------------->>>>> Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  9. ja niedzielę spędzam tak jak Ty^^ trochę na internecie, trochę nad książkami i trochę oglądają telewizję :p
    piękne zdjęcia! :)
    ja się też muszę wybrać do mojego ogrodu, bo dawno nie byłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne fotki :)
    miłej nauki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudne zdjęcia, szczególnie to 3 ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakim aparatem robisz zdjęcia? Śliczne są ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fotografuję Nikonem D3100 ;) Dziękuję.

      Usuń
  14. cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ah jakie cudowne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog *-* Będę wpadać częściej ;) Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładne roślinki :) ja właśnie wróciłam ze spotkania ze znajomymi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. jeju robisz świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  20. piękne zdjęcia:)

    może obserwujemy?? :)

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne zdjęcia <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ładne zdjęcia, takie kolory świetne:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Anonimowy6:20 PM

    Na trzecim i ostatnim zdjęciu jest ładny kwiatuszek. Wiesz może jak on się nazywa?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie mam pojęcia, co to za roślina :c

      Usuń
  24. ale śliczne zdjęcia!! :) co powiesz na wzajemna obserwacje?:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia, jak wiosenne. :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ale zdjęcia, jacie *O*

    julga-and-julczi.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. wow beautiful photos!
    Maybe we follow each other!?
    If yes , let me know when you follow me & i´ll follow back ;-)

    xoxo

    www.YulieKendra.com

    OdpowiedzUsuń
  28. jaki epiekne zdjecia. cudne te kwiatuszki :)

    co powiesz na wzajemna obserwacje?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...