In life

Smile, please!

Jestem szczęśliwa, tak bardzo! Haha, uśmiech mi dzisiaj z twarzy nie schodzi. Nie wiem, czy to dlatego, że zaczynamy weekend czy może to sprawa hormonów czy bliskich mi osób. Tak czy inaczej, mój humor jest dobry. I może w jakiś sposób to wykorzystam. Dzisiejszy dzień w szkole minął mi szybko, sześć lekcji i to na tyle. Teraz zrobiłam sobie przerwę od odrabiania prac domowych, mam nadzieję, że szybko się z nimi uwinę i będę mogła zacząć robić coś przyjemniejszego. Planów jako takich na weekend nie mam. Myślę, że odwiedzę babcię, spotkam się może z przyjaciółką na zdjęcia i oczywiście planuję już naukę fizyki, ale nie wiem co z tego wyjdzie ;) Tymczasem ja już zmyka, jeśli mam się dzisiaj ze wszystkim wyrobić.
jeszcze z wakacji...
Jakie macie plany na ten weekend? Dobrze wam minął ten tydzień? Miłego

Related Articles

49 komentarzy:

  1. udanego weekendu ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Super , ja się cieszę, że jest weekend :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi bardzo dobrze minął ten tydzień. Mam super klasę ! <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lubimy Twój promienny uśmiech i styl

    OdpowiedzUsuń
  5. ten tydzień minął mi dobrze ale straaasznie sennie :D
    ja też jako takich planów na weekend nie mam ;p

    OdpowiedzUsuń
  6. no to miłego weekendu ;))

    OdpowiedzUsuń
  7. To super, fajnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. nooo jak jest się studentem to tydzień na pewno musiał miło minąć :D uczyć się jeszcze nie trzeba, wstawać też ;) powodzenia w uczeniu się fizyki :)

    www.charlie-fotografia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi też dzisiaj uśmiech nie schodzi z twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. week zapowiada się przed ksiązkami ;/ jutro jedynie na chwile wybieram się na festyn ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też miałam sześć lekcji ;)

    - lifestyle-lenny.blogspot.com -

    OdpowiedzUsuń
  13. jaki masz obiektyw ? :)

    ślicznie wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Posiadam podstawowy obiektyw do Nikona 18-55mm :)

      Usuń
  14. ja mam zamiar spać ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Dzisiaj chyba taka pogoda, bo ja też chodzę i uśmiecham się do ścian xD

    OdpowiedzUsuń
  16. weekend jak weekend tyle, że w roku szkolnym, trzeba korzystać na maxa XD
    pozdrawiam julcia102030

    OdpowiedzUsuń
  17. ale masz długie włooosy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja pół na pół nauki i w sumie odpoczywam :)
    Na dzień dzisiejszy jestem smutasem :<

    OdpowiedzUsuń
  19. udanego weekendu :)
    ładny masz na zdjęciu kostium :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ja mam mase planów na weekend ale nie będę mogła ich zrealizować bo będę się uczyła angielskiego i historii :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne, dłuugie nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Cudowne, dłuugie nogi! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. ja miałam wczoraj 7 lekcji ;\ żadnych planów :)

    OdpowiedzUsuń
  25. wow, masz prześliczne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny kombinezon :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. ładnie Ci w tej sukience;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie sukienka, tylko kombinezon :)

      Usuń
  28. Uwielbiam Twoje włosy ! :D

    OdpowiedzUsuń
  29. masz cudną figurę ;)
    śliczne zdjęcie ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękne zdjęcie :)
    Pozdrawiam
    i zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczna jesteś. Zazdroszczę ci tych włosów. Może i ja osiągne kiedyś takie. :D
    Fajny kombinezon ! Weekend mam dłuższy od pozostałych tak więc kuruje się z katarem w domu. Dzięki ,że wpadłaś. Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten kombinezon jest świetny!
    Ja cały weekend imprezowałam...2 imprezy urodzinowe dzień po dniu to nie był najlepszy pomysł ale przecież do przyjaciół trzeba pójść.

    OdpowiedzUsuń
  33. świetny kombinezon <33

    OdpowiedzUsuń
  34. wspaniałe kropeczki!!!♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam z Gdyni, Ola:*

    OdpowiedzUsuń
  35. ślicznie wyglądałaś,
    kombinezon cudo ♥

    OdpowiedzUsuń
  36. Super kombionezon i genialny nagłówek !

    OdpowiedzUsuń
  37. zdjęcie jeszcze z wakacji jak dobrze powspominać :)
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Oh powód dobrego humoru nie zawsze musi mieć jakąś konkretną przyczyne grunt że jest i możesz nim ludzi zarażać!:) śliczne zdjęcie:))


    NEW POST

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny kombinezon ;)

    Zaparaszam:

    http://best-frieendd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jestem zauroczona kombinezonem :D!

    OdpowiedzUsuń
  41. No świetny kombinezon ! :O *.*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...