In about me beauty

Pielęgnacja włosów... czyli jak to wygląda u mnie.

Od kiedy pamiętam, dostaję od Was mnóstwo pytań o moje włosy. Jak o nie dbam, co stosuję, od kiedy je zapuszczam i wiele pochwał, jakie to one by nie były. Jest mi miło z tego powodu, dziękuję jeszcze raz każdemu, kto napisał mi miłe słowa. Padły już nawet propozycje, aby na blogu ukazał się post o moich włosach. Pomyślałam, że to dobry pomysł. Dzisiaj postaram się powiedzieć o nich wszystko. Mam nadzieję, że trochę przybliżę Wam ten temat. A więc zaczynamy!
Kiedyś trochę eksperymentowałam z moim włosami. Chodziłam do fryzjera z nowymi pomysłami: a to zachciało mi się grzywki, ale nie wspominam tego dobrze -moje włosy się naturalnie kręcą, dlatego grzywka nie była prosta (wtedy nie używałam prostownicy) i ostatecznie skończyło się na tym, że z niecierpliwością czekałam aż odrośnie. Jeszcze wcześniej zdecydowałam się ściąć włosy do ramion i to była chyba jedyna decyzja, której nie żałowałam. O ile dobrze pamiętam, było to w czwartej albo piątek klasie podstawówki, czyli jakieś 4-5 lat temu. Włosy odrosły. Potem jednak chciałam grzywkę na bok, niestety i tym razem fryzjer się nie postarał, zrobił jak chciał i wyszło byle jak... Wtedy zdecydowałam, że dam sobie spokój z grzywkami. Od tego czasu rzadko jestem klientem w salonie fryzjerskim, wybieram się tam tylko, kiedy tego naprawdę potrzebuję. Zazwyczaj mama podcina mi końcówki, czesze mnie w jakieś bardziej skomplikowane fryzury i tak naprawdę jest chyba moim najlepszym fryzjerem :) Końcówki podcinam mniej więcej co 2-4 miesiące. 
Pada wiele pytań, jakie szampony i odżywki stosuję, czy mam jakieś naturalne środki na zadbane włosy. Już wam zdradzam cały mój sekret. Nie przywiązuję wielkiej wagi do szamponu, co prawda musi być dobry, ale w porównaniu do niektórych dziewczyn, ja nie czytam etykiet, składu itp. Po prostu się na tym nie znam i podziwiam te, które to robią :) Aktualnie używam szamponu Syoss Oleo Intense, jest bardzo fajny i wydajny, nie narzekam. Jednak to nie ten szampon działa cuda. Dla mnie ideałem są dwie odżywki. Mówię o Biosilk Jedwab -jest genialny i może ciut drogi, ale wart swojej ceny! Włosy po nim są miłe w dotyku i ładnie pachną, idealnie odżywiają włosy. Trochę tańszym rozwiązaniem jest Avon Advance Techniques Lotus Shield. W moim przypadku sprawdza się niezawodnie. Włosy się nie puszą, są gładkie w dotyku i również ładnie pachnie. Idealnie. Każda z nas wie, że piękne włosy, to niemały wydatek często. Ale chciałam Was uświadomić, że istnieje dużo innych tańszych sposobów, m.in. maseczki. Polecam wam maseczkę na włosy z jajka, a także tran. Tak, tran. Ja sama regularnie go spożywam, ponieważ muszę -ze względu na wzrok. Tran odżywia kondycję włosów, paznokci a także skóry. Dlatego jest świetnym rozwiązaniem, w dodatku w niektórych przypadkach może sprawić, że nasze włosy będą dłuższe o kilka centymetrów :) I ostatnie, co chciałam przekazać. Ważna jest także odpowiednia dieta, która na prawdę może zdziałać cuda. 
Mam nadzieję, że Wam pomogłam tym postem. Jeśli macie jeszcze jakieś pytania, wątpliwości piszcie śmiało w komentarzach albo kierujcie się na ask.fm. Miłej niedzieli!

Related Articles

43 komentarzy:

  1. Jeju , jakie cudne! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pisałaś o tranie...widzisz różnicę w poprawie wzroku?Pierwszy raz słyszę,że tran tak działa,nawet z ciekawości przeczytałam forum i faktycznie tak jest.Ale jak ty to postrzegasz?
    Co do włosów,masz cudowne włosy,mega długie-takie bym chciała.Również używam tego biosilka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień tego nie zauważam, ale kiedy na przykład jadę na badania, to widać poprawę. W mojej sytuacji było to tak, że często miałam zmieniane szkła, gdyż wzrok ciągle mi "leciał". Od kiedy biorę tran, wada zatrzymuje się i wzrok w pewnym sensie się wyostrza. Także u mnie jest poprawa i teraz to zauważam :)

      Usuń
  3. chyba zainwestuje w te odżywki ^^
    cudne masz te włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja używam najzwyklejszych odżywek z Nivea czy coś w ten deseń :) Piękne, długie włoski! Zapraszam na nowy post z amatorską sesją zdjęciową! ;-) Pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz piękne, zdrowe włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosy! Ja właśnie zapuszczam, ale co jakiś czas muszę poscinać końcówki, więc nie zaszybko mi one rosną :/

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. ładne włosy <3

    ps poklikasz w baner sheiside na blogu ??http://naancy-blog.blogspot.com/2013/09/sheinside_14.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  8. Super , że zrobiłaś ten post :)) I zgadzam się włoski masz cudowne :D
    Też używam tego jedwabiu cudnie pachnie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz świetne włosy!Używam niekiedy tego jedwabiu-jest świetny^^

    OdpowiedzUsuń
  10. Cieszę się, że zrobiłaś ten post. Włosy masz cudne! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo przydatny post
    Zapraszam do mnie :)
    julaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczne włoski !

    OdpowiedzUsuń
  13. ja właśnie potrzebuję jakiejś odżywki, która mi pomoże(moje włosy są strasznie zniszczone!) i myślę, że tą drugą kupię^^.

    P.S: Ja również używam jedwabiu do włosów-nie taki ja Ty, ale również dobry! :p

    OdpowiedzUsuń
  14. Jedwab jest mega. Sama mam bardzo długie włosy, które jeszcze kilka miesięcy temu były w opłakanym stanie i już myślałam, że nic z nich nie będzie i będę zmuszona do ich ścięcia ale jedwab mnie przed tym uratował. Co do odwiedzania fryzjerów: Zgadzam się w 100% z tym, że mama jest najlepszym. Nie raz się zawiodłam na fryzjerach a na mamie nigdy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. też używałam jedwabiu :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne masz włosy :**

    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  17. Włosy masz na prawdę śliczne;3

    crazy-life-by-angelika.blogspot.com | zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. śliczna i spuper blog :D + obserwuję i zapraszam do mnie http://positivecrazyforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękne masz włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Aww, your hair is wonderful <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne włosy. *_*

    OdpowiedzUsuń
  22. Śliczne masz te włosy:)Przypomniałaś mi o masce z jajka dawno jej nie robiłam:)
    Też używam tego jedwabiu:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super blog ! Bardzo mi się podoba ;)
    zaczynam obserwować, liczę na to samo ;*
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  24. wypróbuję maseczkę na włosy :)
    cudny wygląd bloga!

    OdpowiedzUsuń
  25. śliczne je masz:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Musze koniecznie wyproboac te kosmetyki, jednak jak na razie koncze stare a mam ich naprawde sporo, gdyz mam teraz totalnego hopla na punkcie wlosow i nakupowalam strasznie duzo roznych produktow haha ;/

    OdpowiedzUsuń
  27. Z tego co słyszałam to biosilk fajnie działa na włoski tylko na początku, podobno ma jakieś wysuszające alkohole w składzie. Ale po zdjęciach widać że włoski są w super stanie ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Fajne zdjecia i śliczny wygląd bloga :)
    + obserwuje

    makelifecrazier.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Piekne masz te wlosy ;3

    OdpowiedzUsuń
  30. masz świetne włosy!

    OdpowiedzUsuń
  31. Jejku takie cudne włosy *.* Też używam jedwabiu - jest boski ;3

    Zapraszam : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Masz prześliczne włosy ! <3
    Na aska zajrzę może w wolnym czasie ;3

    OdpowiedzUsuń
  33. miałam kosmetyki do włosów z avonu.. ale nie spasowały mi.
    zazdroszczę tak gęstej czupryny <3

    OdpowiedzUsuń
  34. zdecydowanie zazdroszcze włosów! ja wiele eksperymentowałam i mam zniszczone. wypróbuję kosmetyki ;)
    obserwujemy? Ja już. www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Bardzo ładne włosy i bluzeczka:)

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...