In life photos

Ognisko klasowe

Hej Hej! Bardzo lubię piątki, początek weekendu, uśmiech na twarzy, zadowolenie... Wszystko fajnie. Razem z klasą postanowiliśmy zakończyć tydzień wspólnie ogniskiem. Spotkaliśmy się w wybranym przez nas miejscu i muszę przyznać, że było bardzo fajnie i śmiesznie. Wygłupialiśmy się, śmialiśmy, rozmawialiśmy, a nawet zagraliśmy w siatkówkę przy takiej niefortunnej pogodzie i przy tym było chyba najwięcej zabawy! Miałam wspomnieć, że... ekhm... to drużyna dziewczyn wygrała ;) Nikt nie musi wiedzieć, że wynik był ciut inny, ale to była tylko rozgrzewka, więc wiadomo! Później już wróciliśmy do ogniska i grzaliśmy się, śpiewając różne piosenki. Ada grała na gitarze, także bardzo ładnie dziękujemy! Mam bardzo dużo zdjęć dzięki Kacprowi i Oli, także również dziękuję :D
 ujęcie Kacpra... dobry z niego fotograf, czyż nie? ;)
To był udany wieczór, dziękuję wam A wy jak spędziliście dzień?

Related Articles

33 komentarzy:

  1. to fajnie że ognisko udane :D

    OdpowiedzUsuń
  2. cały dzień w domu- chora jestem :(
    świetnie spędziłaś piątek! :) a pierwsze zdjęcie jest świetne! :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze i ostatnie zdjęcie najlepsze *o*Ja dzisiaj spałam bo miałam 4 godzinny test ;p

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. O rany jakie piękne te zdjęcia wyszły *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Aż zachciało mi się ogniska, wieki na nim nie byłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja bym się teraz na ognisko nie wybrała...pogoda mnie dobija. Zimno strasznie, że nie wychodzę tylko do szkoły i mam dosyć. Siatkówka<3 Z chłopakami gra się najlepiej:) Szczególnie jak jest się dobrym w te klocki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja dawno na ognisku nie byłam, z chęcią bym się wybrała :)
    Prześliczne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja miałam gości i się kuruje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. mój dzień też był udany ,z kumplami :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubię ogniska zwłaszcza jesienia:-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Marzy mi się takie ognisko, niestety choruje już drugi tydzień więc nawet nie ma co marzyć :)
    Świetne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie!:))
    ja spędziłam na zakupach!

    OdpowiedzUsuń
  13. lubię takie ogniska ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Szkoda,że u mnie nie ma takich ognisk.Fajnie,że Wasze się udało!^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie spęczony czas <3
    Śliczne zdjęcia :)


    Zapraszam do nas :*

    OdpowiedzUsuń
  16. ja też gram na gitarze. takie ognisko to super sprawa :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne zdjęcia,widać,że wieczór był udany :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie że spędziłaś z klasą miły wieczór ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uuu, widać, że było fajnie ^^

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. widać że udane było ognisko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pierwsze zdjęcie jest bardzo ładne :)
    Takie ognisko klasowe to świetna sprawa!

    OdpowiedzUsuń
  22. też bym chciała takie OGNISKO KLASOWE <3 super by było xd widać, że świetnie się bawiliście.
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  23. lubię ogniska.♥śliczne zdjęcia ;*

    OdpowiedzUsuń
  24. bardzo fajne są takie wspólne spotkania;))

    OdpowiedzUsuń
  25. Jejku musiało byś świetnie ! zdjęcia są bardzo klimatyczne,zazdroszczę takiego spotkania ;d

    OdpowiedzUsuń
  26. lubię ogniska :)
    fajnie, że miło spędziłaś czas <3

    marii-lemontree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. U mnie miało być klasowe ognisko, ale niestety, nie mogliśmy się zorganizować i chyba nie będzie...

    OdpowiedzUsuń
  28. no proszę, ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  29. uwielbiam ogniska ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. ja byłam na nocnym maratonie filmowym :D

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam ogniska klasowe. ;d

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...