24 września 2013

Od rana do nocy

Zaniedbałam bloga. Wiedzą o tym moi znajomi, ja sama i wy. Nie chcę pisać, że szkoła totalnie mną zawładnęła, bo tak naprawdę wiele się u mnie ostatnio działo w życiu prywatnym. Każdy dzień był wypełniony. Od rana do nocy nie mogłam się nudzić. Nie spodziewałam się, że tak to wszystko się potoczy, a później tak beznadziejnie skończy. Zaczęło się w wakacje, skończyło wraz z jesienią. Było fajnie, potem zabolało, a teraz? Teraz jest dobrze, wszystko jest w porządku. Dzięki moim bliskim poradziłam sobie ze wszystkim. Dałam sobie czas i podziałało. Usunęłam wszystko, co mogłam,  już niewiele będzie mi o tym przypominać. Jedyne na czym się skupiam teraz to szkoła i przyjaciele oraz moja własna osoba. Wieczna ze mnie optymistka. Uśmiecham się każdego dnia, jestem wdzięczna za wszystko.I mimo, że Karinę tak to denerwuje, kiedy na każde jej pytanie odpowiadam tym słowem, to i tak to jedno słowo potrafi opisać tak wiele. Wszystko... "Wszystko ma swoje priorytety, niestety. Wszystko ma swoje wady, zalety."
Miłego wieczoru!
PS Agatka, jesteś mistrzem ciętej riposty!

34 komentarze:

  1. fajnie, że już wszystko ok ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cieszę się, że już wszystko Ok :)
    Świetne zdjęcia <3

    Zapraszam do nas <3

    martaandnika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ślicznie wyglądasz, pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  4. ciesz się życiem!;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja jestem realistką ;)

    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  6. ale slodkie foto ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też miałam taki ciężki okres w wakacje i nadal mnie to boli,ale muszę się z tym pogodzić :c
    Uśmiechamy się! :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, uśmiechamy się! :*:*

      Usuń
  8. U każdego na jakimś eapie życia stają na drodze przeciwności ale nie wolno się poddawać!

    OdpowiedzUsuń
  9. dobrze, ze jest okej :)

    marii-lemontree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. ale jesteś genialna <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Grunt to się nie załamać :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dobrze, że jest ok, trzymaj się ;))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ale ty jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. "Wieczna ze mnie optymistka " to mi się najbardziej spodobało ! :)) I oby tak było ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. mądry post
    może obserwujemy ?
    lillede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Bycie optymistą ułatwia życie. c:

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. super zdjecia ;) najwazniejsze to byc pozytywnie nastawionym a wszystko samo sie ulozy ;) w wolnej chwili zapraszamy do nas ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dobrze, że sobie radzisz i z nadzieją i uśmiechem spoglądasz w przyszłość ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. czasem tak bywa, też ostatnio zaniedbałam bloga, ale staram się to naprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Dobrze, że sobie wszystko ułożyłaś, teraźniejszość jest najważniejsza :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uśmiech! I będzie dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  22. ślicznie :) nie tylko ty ostatnio zaniedbujesz bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Mam zatem nadzieję, że uśmiech będzie gościł jak najdłużej na Twojej buźce ;-)

    OdpowiedzUsuń
  24. Super że wszystko jest już OK♡♥♡

    OdpowiedzUsuń
  25. oj uwielbiam takich pozytywnych ludzi! "Po burzy zawsze wychodzi słońce" :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku jaka ty śliczna jeszcze takie cudne zdjęcia dałaś < 3

    Zapraszam do mnie ! Sandi ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. Oby ten uśmiech już z Twojej buzi nie schodził!:))

    New post

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja osobiście wieczorek przeznaczam na blogowe sprawki :)

    OdpowiedzUsuń
  29. podoba mi się Twoje pozytywne podejście :)

    OdpowiedzUsuń
  30. ślicznie wyglądasz!:))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.