In outfits

Na takie dni

Hej Hej! Właśnie się zorientowałam, że nie dodałam postu... Haha, chodzę taka zakręcona, głowa w chmurach! No nic. W takie dni jak dzisiaj lubię ubierać się swobodnie i ciepło. Jestem typem dziewczyny, która uwielbia delikatne kolory, kwiatki, ale lubię też bluzy, ciemne odcienie i trampki. Mój styl jest złożony. Dzisiaj mam dla was luźną stylizację, zwyczajną -na takie dni jak dzisiaj. 
 • spodnie -H&M • buty -Nike • bransoletki -Sinsay, Tally Weijl
Jestem zaskoczona, jak szybko mija czas... Jutro czeka nas kolejny weekend! U mnie tym razem będzie trochę przyjemniej. Mam nadzieję, że razem z dziewczynami się spotkamy i spędzimy trochę czasu razem. Miłego!

Related Articles

48 komentarzy:

  1. Super bluza!Lubie takie "szaraki":)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne zdjecia i świetna bluza ♥
    zapraszam na mojego bloga pod nową nazwą - adriana-adaa.blogspot.com
    (jeśli chcesz mnie czytac musisz na nowo zaobserwowac :))

    adriana-adaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ładnie całość wyszła. Podobają mi się Twoje buty. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajna stylizacja:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetna stylizacja. J ateż lubię tego typu stylizacje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny strój :-*

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. skąd bluza ? śliczna jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bluzę dostałam w prezencie :) Z tego co się orientuję została kupiona na Ptaku.

      Usuń
  8. też czasem lubię ubrać się tak luźno ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam tą bluzę ;3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo ładnie, a bluza świetna! ;D

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne zdjęcia ;D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś prześliczna :3

    Obserwujcie, odwdzięczę się :)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Fajne buciki, nieźle połączone kolory

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne zdjęcia, bardzo mi się podobają!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  15. ładnie Ci w takim koku!

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam takie bluzy, jest świetna :) Widzę że u ciebie pogoda dopisuje :))

    OdpowiedzUsuń
  17. Idealnie na spacer : )

    OdpowiedzUsuń
  18. Ładna bluza, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. sportowo lecz modnie

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialnie wyglądasz ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. niestety jesień się zaczyna i coraz zimniej się robi :( brrr !
    Fajny wygląd bloga, dodam do zakładek i będę zaglądać.
    Wpadniesz do mnie ?:*

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszam Cię do wzięcia udziału w akcji "Przeczytaj i podaj dalej" (http://fa-m-e.blogspot.com/2013/09/maa-niespodzianka-cheryl-strayed-dzika.html)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładna bluza :)
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Buty świetnie dopasowane do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  25. ale pięknie wyglądasz! o.O :*
    mój weekend póki co też zapowiada się przyjemnie :p

    OdpowiedzUsuń
  26. Jak ładnie wyglądasz :)
    Zapraszam ♥

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny ten sweterek :D

    OdpowiedzUsuń
  28. świetnie wyglądasz, na prawde super ^^

    OdpowiedzUsuń
  29. genialny blog ♥
    obserwuje:*

    zapraszam do siebie:)
    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. śliczna jest ta bluza :)

    OdpowiedzUsuń
  31. super bluza i ja bardzo lubię takie zestawy, ponieważ są dla mnie najwygodniejsze i bardzo ładnie to wygląda ♥
    zapraszam do mnie Kochana w wolnej chwili :*

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja też lubię jesienią sobie pochodzić w bluzach :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetne zdjęcia oraz stylizacja ^^

    OdpowiedzUsuń
  34. masz ślicznego bloga ;o jestem tu 1 raz, ale na 100% jeszcze wpadne ;p bardoz podoba mi się ta bluza ;3 dopiero zaczynam, więc jak chcesz to wpadnij do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. świetny outfit ;D ślicznie Ci w takich kolorach ;D

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  37. podoba mi się :)
    obserwujemy?
    http://pannakatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Ładnie :)))

    Obserwuję!!! :))

    OdpowiedzUsuń
  39. Ale ty jesteś śliczna! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...