28 września 2013

Mile zaskoczona!

Hej Hej! Jak wam mija weekend? Mam nadzieję, że tak samo dobrze jak mi. Dzisiejszy dzień zaliczam do tych udanych. Poranek zaczął się dość leniwie, pobudka po siódmej, kawa i czytanie lektury w łóżku. Później szybkie śniadanie i domowe obowiązki. W wolnej chwili wybrałam się do miasta w celu kupienia nowego Shape z płytką Ewy, ale jedyne co usłyszałam od sprzedawców, to to że wszystko się już sprzedało! Ale i tak znalazłam gazetę w galerii, kiedy pojechałam z mamą, jej znajomym oraz Roksaną. W sumie miło spędziliśmy czas, przez co w ogóle nie zajrzałam do książek... Grr, muszę się jakoś zmotywować. 

A dziś chciałam wam pokazać, jak wczoraj zaskoczył mnie Nicolas :)) Okazało się, że mnie narysował. Naprawdę zrobiło mi się miło, genialne uczucie. Uważam, że bardzo fajnie mu to wyszło i zdecydowanie powinien się rozwijać w tym kierunku. W takich sytuacjach uświadamiam sobie, jak wspaniałych mam czytelników! 
ładnie rysuje, prawda? kliknij na zdjęcie, aby powiększyć
oryginał, na którym wzorował się Nicolas.
Serdecznie zapraszam was na bloga Mikołaja CLICK. Życzę wam miłego wieczoru!

37 komentarzy:

  1. świetny rysunek :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale masz piękne włosy <3 Ma talent trzeba przyznać :)

    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Faktycznie ładnie :) I jaką masz ładną opaskę :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ma prawdziwy talent.! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładny rysunek, miło z jego strony d;:)

    OdpowiedzUsuń
  6. To musi być mega miłe uczucie dostać prezent od czytelniczki ;)
    Rysunek jest śliczny !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rysunek jest od czytelnika...

      Usuń
  7. jej! ale wspaniały rysunek! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniały rysunek, bardzo mi się podoba :)

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Ale to przecież nie dziewczyna rysowała ;/

      Usuń
    2. jeju mój błąd ;o cały czas czytałam w rodzaju żeńskim ;o ;/ eh, to chyba już z przyzwyczajenia ;((((( przepraszam za ten błąd ;c

      Usuń
  10. Rzeczywiście ładnie c:
    palyna-paulina.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajnie narysował :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nicolas ma niesamowity talent! c:

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładny ten rysunek :)
    ma talent :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja raz przeleciałam pół miasta i chyba z 6 kiosków, jak szukałam kalendarza w wakacje! wszędzie słyszałam , że już nie ma albo ze w ogóle nie mieli. A dostałam go w malutkim kiosku, gdzie nigdy bym się nie spodziewała:)
    ale fajnie ze dostałaś! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Całkiem nieźle, praktyka czyni mistrza :)

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny portret! :)

    www.mysweetbody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ojej rzeczywiście miła niespodzianka ma talent :))

    OdpowiedzUsuń
  18. jej, miły gest z jego strony! świetnie mu wyszedł rysunek! (:

    OdpowiedzUsuń
  19. Rysunek mega! Ja nadal nie mogę nigdzie znaleźć Shape'a:/

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie mu wyszedł^^

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczny rysunek <33 Obserwacja z obserwację ? jeżeli tak to daj znać u mnie na blogu ;p
    camille-and-shop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. no całkiem niezły rysunek ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. ładnie mu wyszło, masz racje powinien się szkolić w tym kierunku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.