17 września 2013

Flowers... I love flowers!

Hello! Pogoda za oknami jest okropna, pada deszcz, wieje wiatr, szaro, buro i ponuro. Tęsknię za tymi pięknymi dniami, kiedy było ciepło i słonecznie. Ostatnio doszła do mnie przesyłka od Chicnova, a w niej znalazłam uroczy sweterek w kwiaty. Obawiałam się, że będzie ciut za duży, jednak wszystko jest w porządku. Dziś chciałam wam pokazać zdjęcia z niedzieli, kiedy to miałam go na sobie. Sweterek połączyłam z białymi spodniami, dodałam kwiatki we włosy i tak wyszedł mi delikatny i dość urokliwy outfit. Mam nadzieję, że zdjęcia jak i stylizacja spodoba wam się tak bardzo jak mi :)
 • spodnie -H&M • koszulka -House • buty -New Yorker • biżuteria -Tally Wejl • sweter -CHICNOVA
Jak wam się podoba stylizacja? Życzę miłego dnia!

52 komentarze:

  1. Ale śliczne kwiatki, w ładnych odcieniach masz strój. :)

    Zapraszam Cię Kochana na nowy post u mnie: http://substancja-dajaca-zycie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ślicznie wygladasz na tych zdjęciach <3

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądasz pięknie♥

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny sweterek ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Stylizacja świetna ;)
    Zapraszam http://nic-nie-trwa-wiecznie-niebezpiecznie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz świetne cudne długie wlosy!:) Dodaje do OBSERWOWANYCH i zapraszam na mój blog:)

    OdpowiedzUsuń
  7. śliczna stylizacja :) taka dziewczęca :D a Twoje włosy są boskie <3

    OdpowiedzUsuń
  8. No ładny sweterek ;) Ładne zdjęcia ;3
    paulinkq-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz niesamowite włosy : *

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny sweterek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. uroczo wyglądasz! :* i oczywiście cały strój bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładny sweterek :))
    jeju jest tak zimno i nie fajnie ;C gdzie jest moje lato :C

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny zestaw! Taki delikatny i dziewczęcy ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. uroczo wyglądasz ;) śliczny sweterek.

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczny sweterek :))

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja też tęsknię za tymi ciepłymi, słonecznymi dniami... Świetny sweterek i cudowna stylizacja. :)
    http://lolowata-marika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczny sweterek.
    Jejku, cudna ta opaska, gdzie ją kupiłaś i za ile jak można wiedzieć. Jest meega. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Opaskę kupiłam jakiś czas temu w h&m'ie, widać ją na czwartym zdjęciu. Kwiatki to spinki, które ułożyłam tak jak opaska :)

      Usuń
  18. super blog:) obserwujemy?;) ja już dodałam:) pozdr:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Delikatna, dziewczęca, piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Jakie Ty masz piękne włosy! :) Na zdjęciach wyglądasz po prostu uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna dziewczęca stylizacja, bardzo mi się podoba, z miłą chęcią obserwuję :)

    Życzę miłego wieczoru :*

    OdpowiedzUsuń
  22. zapomniałam dodać, że masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  23. wyglądasz uroczo :) ja nie mogę się przemóc do białych spodni :/

    OdpowiedzUsuń
  24. świetna stylizacja, przepiękne włosy ;) moze poobserwujemy ? ja juz zaczęłam ;*

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  26. świetny sweterek i włosy <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz prześlicznie, i te kwiatki we włosach *u*

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. wyglądasz bardzo ślicznie, niewinnie i dziewczęco :) przepiękne włosy!

    u mnie na blogu pojawił się nowy post, http://theblondecity.blogspot.com
    jeszcze przed moim wyjazdem do Nowego Jorku skąd niegługo będą powstawać posty :))

    OdpowiedzUsuń
  29. prześliczny sweterek;)
    obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  30. piękny ten sweterek <3
    www.sandicious.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. śliczny sweterek!
    i opaska ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. oh I love it too, ur style is so lovely :)

    Xoxo,Ila

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękny, delikatny zestaw! ;) i ładne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  34. Jak cudownie wyglądasz!
    Ta opaska bardzo urocza :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Anonimowy3:42 PM

    Każda wariatka, nosi w głowie kwiatka :P Poza tym bardzo ładnie, a wręcz ślicznie. :* Piękne włosy! Wyjątkowy kolor i takie puszyste... Nigdy w życiu nie widziałam piękniejszych! A Ty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, dziękuję ;)
      Są piękniejsze, oj są.

      Usuń
  36. Fajny ten sweter! :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo mi się podoba! ; )

    OdpowiedzUsuń
  38. o widzę, że mamy te same sweterki z chicnova, tyle, że ja różowy :D Twój też śliczny, zastanawiałam się właśnie nad nim też :D
    może wzajemna obserwacja? daj mi znać :)
    DOMINIKALICIOUS

    OdpowiedzUsuń
  39. Słodka opaska, cudnie w niej wyglądasz :) i masz piękny uśmiech :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Anonimowy5:02 PM

    Andżela!

    OdpowiedzUsuń
  41. Bosko *.* Śliczna opaska ;3

    Zapraszam : http://zakupoholicyznadulicy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Miłego weekendu życzę :)



    A tymczasem Zapraszam do mnie na pierwszy mini konkurs i nową notkę -- > http://monmondeefou.blogspot.com/ buziaki :*

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.