.

4 września 2013

Drugi dzień w szkole

Hello! Jak wasz drugi dzień w szkole? Wszystko fajnie? Mój był udany, dużo lepszy od poprzedniego. Normalne lekcje się zaczęły, nauczyciele dają nam o tym znać. Nie jest nudno i mam nadzieję, że tak pozostanie. Plan zajęć nawet ciekawy, tylko w dwa dni mam po siedem lekcji, dlatego jestem w miarę zadowolona. A w poniedziałek mam nawet na dziewiątą, fajnie. Co prawda mam już dwa sprawdziany zapowiedziane, ale z klasą wiedzieliśmy, że i tak się one odbędą krótko po rozpoczęciu nowego roku szkolnego. Powoli będą musiała robić notatki i powtarzać wiadomości. Haha, ciekawa jestem, jak długo mi zajmie uwinięcie się z tym... Mam nadzieję, że nie będę mieć trudności ze skupieniem po wakacjach. Tymczasem ja już zmykam, obejrzę odcinek Grey's Anatomy.
nie ma to jak "sweet fotka", wybaczcie :*
Poopowiadajcie, jak u was w szkole? Życzę miłego wieczorku.

46 komentarzy:

  1. w szkole jak w szkole ;) ogólnie gdyby nie moja wychowawczyni, która ma świetne poczucie humoru i przyjaciółki to byłoby bardzo nudno :) prawie codziennie mamy po 9 lekcji, bo w końcu 3 gim ;/ ale jakoś trzeba dac rade. trochę się obawiam co to będzie, ale no cóż. czas pokaze ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez mam już zapowiedziane sprawdziany, ale z planu lekcji w ogóle nie jestem zadowolona. Jest wypchany po brzegi, będzie ciężko :C

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego oglądania! My mamy juz zapowiedziany sprawdzian z matmy ! :/ Ogólnie moja klasa jest zarabista, mam już przyjaciółki, sekrety i super jest to że mamy sekcję FOTOGRAFICZNĄ<333 aaaaaa loffciam :D śliczne zdjęcia :)

    -----------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w środy mam na 10 ;D <3
    masz śliczny sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. miłego wieczorku Tobie również życzę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój dzisiejszy dzieńw szkole też jest o wielle lepszy od poprzedniego, ale jutro to będzie u mnie tragedia, bo mam 9 lekcji;(

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie plan również przyzwoity ;3

    OdpowiedzUsuń
  8. ja już też mam sprawdziany i projekty zapowiedziane.. nie ma to jak 3 gim ;\
    hehe "sweet fotka" musi być ;p

    OdpowiedzUsuń
  9. w takim razie powodzenia na sprawdzianach! :) a sweet fotka naprawdę urocza :3

    OdpowiedzUsuń
  10. u mnie w szkole do kitu ;<
    ładna fotka ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczna bluzka! <3 U mnie całkiem, całkiem.

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie też dobrze:) Ja mam już zapowiedziane chyba 3 kartkówki i 2 sprawdziany na następny tydzień a weekend się szykuje 18nastkowy i nie wiem jak się z tym wyrobię...

    OdpowiedzUsuń
  13. U mnie jeszcze nie ma zapowiedzianych sprawdzianów, ale kilku nauczycieli zasygnalizowało, że w najbliższych tygodniach może się coś pojawić...

    OdpowiedzUsuń
  14. w szkole już cięzko :( pełno mam zapisanych sprawdzianów i już straszą mnie maturą :( ehh.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mój dzień w szkole bardzo mi się dłużył ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. U mnie w szkole całkiem w porządku :3

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładny wygląd bloga :) Ślicznaaa <33 hehe ja tam lubię "sweet fotki"

    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. ja mam strasznie dużo nauki, nie wiem w co ręce włożyć, olimpiady, egzamin próbny niedługo i inne :( plan również straszny :(

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne zdjęcia ;)
    Ja do szkoły już nie chodzę ;) Od października studia na Uniwersytecie Medycznym - Zdrowie Publiczne ;))

    OdpowiedzUsuń
  20. Anonimowy8:10 PM

    Oj, to zacznij już powtarzać te tematy, a nie przed ekranem czas marnujesz!!!!

    OdpowiedzUsuń
  21. U mnie w szkole ok :)

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie też ostatnia klasa gimnazjum ;/
    http://malinowypotfor.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Hah, słit focia zawsze spoko. :*

    OdpowiedzUsuń
  24. Śliczny sweterek :) i powadzenia z materiałem ;d

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna fotka. :P
    Ja mam jutro chyba z 8 albo 9 lekcji. -.-

    OdpowiedzUsuń
  26. u mnie w szkole jest ok.♥ ładne zdjęcie :*

    OdpowiedzUsuń
  27. haha fajna foteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  28. powodzenia w nauce:-)


    zapraszam na moje pierwsze mini rozdanie:-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Masz piękny sweterek , gdzie można taki nabyć?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zamawiałam go na http://www.chicnova.com/ :)

      Usuń
  30. Świetny sweterek;]

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja mam beznadziejny plan, ale mają nam zmienić od poniedziałku, bo mieliśmy jakiś błąd ;) A tak to to w szkole jest okej ;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ale Ty jesteś śliczna :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Śliczna fota. A szkoła? Jakoś jest, może przeżyję :)

    Ja-Gosia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. o, mój ulubiony serial oglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Ja 2 klasa gimnazjum, w sumie plan taki pół na pół nie jest źle ;p
    Powodzenia na testach w tym roku ;)

    http://swiat-oczami-weroniki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczny sweterek.
    Mój plan lekcji nie jest jakiś świetny. Co dzień na 8 i tylko raz w tygodniu kończe o 13.30.
    Dodatkowo dyrektorka pododawała nam godziny dyrektorskie i skończyło się tym, że mamy po 2 chemie, fizyki i biologie, ale podobno to tylko w pierwszym semestrze. Zobaczymy. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. ŚWIETNY SWETEREK, beznadziejnie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  38. Sweterek jest cudowy!!!! tak 3 maj kochana
    ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.