1 września 2013

Bye bye holiday!

Hej Hej! Dziś zaczynamy nowy miesiąc i kolejny rozdział w naszym życiu. Jutro zaczyna się nowy rok szkolny, a kończą wakacje. Nie jestem zadowolona z tego powodu. Dzisiaj kończą się luźne dni, spontaniczne przygody, późne powroty do domu, późne rozmawianie ze znajomymi, późne wstawanie... Wszystko co "późne" się kończy. Zaczynamy wczesne wstawanie, wyczekiwanie na weekend i uczenie się na testy czy kartkówki. Te wakacje były udane! Dwa miesiące były niesamowite pod każdym względem, ciągle coś robiłam i się nie nudziłam. Mam świetnie wspomnienia i zdjęcia. Dziękuję każdemu, kto ze mną je chciał dzielić :) A wracając do wczorajszych urodzin mojej Babci, było bardzo zabawnie i miło. Cieszę się, że przez to, że upiekłam dla Niej ciasto, uśmiech nie schodził z jej twarzy :) Takie chwile cieszą najbardziej!
Dzisiejszy dzień spędzam w domu, w rodzinnym gronie. Muszę załatwić parę szczegółów związanych z jutrzejszym dniem. A jak wy oceniacie tegoroczne wakacje? Miłego dnia, kochani!

46 komentarzy:

  1. jak dla mnie te wakacje mogły być lepsze, ale nie narzekam ;)
    fajna fotka ;3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że się dobrze bawiłaś :)
    Ja tym wakacjom daję 7/10 :D

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Te wakacje były świetne, i żałuję, że się kończą. Witamy szarą rzeczywistość :C

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie za szybko minęły te wakacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tak właśnie stwierdziłam, że te dwa miesiące przebimbałam. Nigdzie nie byłam, mało co się z kimś spotykałam. Za rok to nadrobię! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja tegoroczne wakacje również uważam za udane!^^

    OdpowiedzUsuń
  7. Powodzenia w nowym roku szkolnym :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie wyglądasz!
    No niestety. Wszystko co dobre szybko się kończy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Moja wakacje się całkiem udały, żałuję tylko, że nie wyjechałam na żaden obóz :/

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też się nie nudziłam, co chwila coś robiłam. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ohh, nie chcę do szkoły :/

    lifestyle-lenny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. wakacje były super! :)
    powodzenia w tym roku!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie jestem zachwycona swoimi wakacjami, ale trudno.
    Życzę udanego nowego roku szkolnego ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. cieszę się, że Twoje tegoroczne wakacje były udane :) Powodzenia w roku szkolnym!

    OdpowiedzUsuń
  15. śliczne zdjęcie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie szybko zleciały te wakacje ;/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja swoje spędziłam naprawdę fantastycznie :)

    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do odwiedzenia mojego bloga i do obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  18. moje wakacje też uwazam za udane :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Te wakacje były fantastyczne. Spełniłam swoje największe marzenie i wydarzyły się rzeczy o których nawet marzyć nie śmiałam.
    Strasznie nie chcę iść jutro na rozpoczęcie, ponieważ zaczynam klasę maturalną i już nie mogę spać nocami na myśl o maju...

    OdpowiedzUsuń
  20. Powodzenia w nowym roku szkolnym ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. byŁY OKEJ.

    Ładne zdjęcie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. wakacje nie minęły mi źle,aczkolwiek mam nadzieję,że te przyszłe będą jeszcze lepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. też zaliczam do udanych :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciesze się że miałaś udane wakacje ! Ja nie chce do szkoły :<

    ju-beyourself.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. moje wakacje były udane :). Ale najbardziej będę tęsknić za późnym wstawanie i "nic nie robieniem" :c
    udanego pierwszego dnia :*

    OdpowiedzUsuń
  26. Te dwa miesiace szybko minely ;/
    zapraszam-nowa notka ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. wakacje byly epickie ;D

    http://itsdosiababy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetna koszula :) te wakacje strasznie szybko zleciały

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie Ty masz długie włosy *_* Marzę o takich!
    Super że miałaś udane wakacje:)

    Zapraszam w wolnej chwili;
    imluckylady.blogspot.com/
    Pozdrowionka!:)

    OdpowiedzUsuń
  30. ale śliczna:) no zleciało, jak zwykle!

    OdpowiedzUsuń
  31. wrzesień będzie trudny, ale później powinno być dobrze, mam nadzieję że się przestawię na szkolny tryb.

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne masz wlosy <3
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Szybko beda kolejne wakacje, nie martw się! :) głowa do gory, powodzenia w nowym roku szkolnym!
    Do zobaczenia u mnie na blogu oraz na fanpage (klik!). Obserwujemy? Buziaki, Michalina.

    OdpowiedzUsuń
  34. Świetnie wyglądasz, masz piękne włosy!

    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  35. Wakacje były super tylko za szybko minęły ://

    karolina-life-and-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. jaka piękna jesteś :)

    OdpowiedzUsuń
  37. też muszę przyznać ze całe 2 miesiące wakacji były super :) wykorzystałam je w 100% :)

    OdpowiedzUsuń
  38. moje wakacje są całkiem całkiem (jeszcze się nie skończyły) ;)
    ładna jesteś ;)

    OdpowiedzUsuń
  39. Anonimowy3:45 PM

    ile dałaś za te nike bo wyglądają na drogie. Musisz mieć strasznie dużo kasy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisałam już w notce, ile za nie zapłaciłam. Dałam za nie 250zł. Nie sądzę, aby wyglądały na jakieś super drogie.

      Usuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.