.

2 września 2013

back to school

Cześć, kochani! Do końca nie mogę uwierzyć, że wakacje się już zakończyły. Dzisiaj większość z nas rozpoczęła nowy rok szkolny. Ja już jestem uczennicą trzeciej klasy gimnazjum i jak tak o tym myślę, to ma to swoje plusy i minusy. Wciąż mam nadzieję, że ten rok będzie owocny. Rozpoczęcie u mnie zaczęło się po 10, zobaczyłam się z kolegami oraz z koleżankami i od razu na mojej twarzy pojawił się uśmiech. Haha, tęskniłam jednak za nimi! I cieszę się, że mój humor jest już lepszy. Wczoraj nie było ze mną za dobrze, miałam wielkiego doła i do końca nie wiem, dlaczego... Ale już minęło i niech nie wraca, bo nienawidzę tego. Jutro zaczynam zajęcia od historii, kończę na informatyce. Na ósmą do szkoły, siedem godzin zajęć. Będzie fajnie, musi być :) Jestem pozytywnie nastawiona i tego się trzymam.
ostatnio ktoś zadał mi pytanie, czy jestem taka słodka, haha. tak, trochę jestem. i uwielbiam takie słodkie pierdoły!
A wy na którą macie zajęcia jutro? Jesteście pozytywnie nastawieni? Miłego życzę.

48 komentarzy:

  1. Ja mam na 8. Narazie zapowiada się fajnie :-)

    ----------------------------
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam na 9:49 ale już mi brakuje wakacji ;c
    paulinkq-my-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz fajnie. Ja codziennie od 8.00 do 15.25 a też chodzę do III gim. :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uwielbiam słodkie zeszyty, piórniki, mazaki, cienkopisy, gumki i linijki... Kolekcjonuję je! :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja mam jutro na 8 i 4 lekcje:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja o dziwo jestem jakoś pozytywnie nastawiona do powrotu do szkoły ale niezbyt optymistycznie do tematu matury. Staram się sobie cały czas powtarzać, że będzie dobrze i tego się trzymać:)
    Nie wiem dlaczego ale byłam pewna, że teraz jesteś w 1 klasie liceum...

    OdpowiedzUsuń
  7. też w tym roku jestem uczennicą 3 gim :> powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja jutro mam na ósmą, ale mamy dwa wf'y, czyli luz :3 Jestem baardzo pozytywnie nastawiona na nowy rok szkolny ;)
    Powodzenia w nowym roku ^^

    emptywordsmadmoisellechanel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Jutro mam na 8.20 i kończę o 12.40 czyli 5 lekcji :) Jestem pozytywnie nastawiona,bo wiem,że optymizmu mi potrzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. na 8 :)
    jak na razie pozytywnie, choć rano pewnie bd gorzej

    OdpowiedzUsuń
  11. Uuuu Hello Kitty :)

    www.lookbook-of-my-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Jutro na 8 ;/ na szczęście w czwartek grill szkolny :)
    http://young-never-die.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Jest okej. :D A trzecia gimnazjum nie jest taka straszna. :)
    http://zycie-przyjazn-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja mam jutro zajęcia na ósmą rano, jestem pozytywnie nastawiona ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mnie zdołował fakt, że codziennie kończę po 7 lekcjach :< to maksymalnie umocniło moją coroczną, jesienną chandrę.. mimo że jesień nawet się nie zaczęła.

    także zazdroszczę pozytywnego nastawienia - tak trzymaj! ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. też uwielbiam Hello Kitty <3 :3

    OdpowiedzUsuń
  17. Na szczęście ja już nie mam żadnych zajęć ;d
    Powodzenia :) !

    OdpowiedzUsuń
  18. ja jutro zaczynam lekcje o 8.
    też idę do trzeciej gimnazjum :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja na szczęście mam jeszcze wakacje :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  20. Kiedy ja byłam w trzeciej gimnazjum... To było baaardzo dawno temu. W sumie nawet nie mam zbyt wielu wspomnień z tamtego okresu. Zdecydowanie bardziej podobało mi się liceum.

    OdpowiedzUsuń
  21. mam na 8:( i nie mam zbyt pozytywnego nastawienia :D druga klasa liceum mnie przeraża..

    OdpowiedzUsuń
  22. ja jestem tak po środku :D i mam na 8 oraz 8 lekcji -.- bosko...
    do mnie też jeszcze to nie dociera, że wakacje się skończyły.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja nie chcę wracać do szkoły ;c

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja codziennie mam na 8 i kończę albo o 14 albo o 15, ale już się do tego przyzwyczaiłam ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Pozytywne nastawienie to podstawa :) Fajnie się miałaś ja rozpoczęcie zaczęłam o 8.00

    OdpowiedzUsuń
  26. Ja całe szczęście nie mam jutro lekcji. :P

    OdpowiedzUsuń
  27. ja w sumie jest na tak i na nie co do szkoly, plan mam taki sredni
    obserwuję i pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  28. och nieee wszyscy pisza o szkole:( tylko nie szkola:P

    OdpowiedzUsuń
  29. u mnie też 7 godzin i masz rację powrót ma też swoje plusy :)

    OdpowiedzUsuń
  30. No to gratuluje pozytywnego nastawienia. Ja szczerze powiedziawszy nie cieszę się na myśl mania 8 godzin polskiego, 5 gegry i 6 angielskiego i do tego zaczynania codziennie o 8 rano :( No ale nie ma tego złego, co by na dobre nie wyszło - przynajmniej nie mam biologii, chemii i fizykii a to zdecydowany plus ! :D
    Miłego wtorku, miłego dnia w szkole i oby twoje nastawienie znalazło odzwierciedlenie w rzeczywistości! hihi ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. ja również mam na 8 zajęcia i zaczynam matematyką a kończę w-fem
    życzę powodzenia w nowym roku szkolnym i pozytywnych ocen!

    OdpowiedzUsuń
  32. Anonimowy11:31 PM

    To twoje przybory.

    OdpowiedzUsuń
  33. Dobrze, że jesteś miło nastawiona ;) Ja szkołę zaczynam dopiero w środę i mega się boję ;<
    Pasują! Naprawdę ładnie wyglądasz :)

    zachęcam do obserwacji ;>

    OdpowiedzUsuń
  34. Mi dzień bardzo dobrze minął ♥
    fajny notatnik i słodki piórnik *_*
    zapraszam do mnie Kochana na nową notkę :*

    OdpowiedzUsuń
  35. udanego startu w szkole! :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Dzisiaj miałam na drugą lekcję, a jutro mam na trzecią, więc nie narzekam :)
    Też lubię takie słodkie rzeczy :3

    OdpowiedzUsuń
  37. No to udanego roku szkolnego :)! Fajnie, że w końcu się zobaczyliśmy wszyscy z przyjaciółmi :D

    Skom? http://madame-carmelle.blogspot.com/
    Klikniesz w banner Sheinside?

    OdpowiedzUsuń
  38. ja jutro mogę sobie pospać, gdyż przede mną jeszcze cały MIESIĄC wakacji :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Powodzenia w szkole ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. jaki słodki piornik i dlugopis ^^

    http://kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Hej! :) Dzięki za komentarz, cieszę się, że Ci się u mnie podoba. Tym czasem chciałabym Cię zaprosić na konkurs w którym do wygrania jest czapka beanie, znajduje się tutaj - klik! Pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
  42. udanego roku szkolnego - 3 klasa gim to najlepszy okres w gimnazjum:)

    OdpowiedzUsuń
  43. uwielbiałam powroty do szkoły!
    super♥ ♥ ♥ ♥
    pozdrawiam, Ola

    OdpowiedzUsuń
  44. rzeczywiście słodkie są te przybory ze zdjęcia, a długopis chętnie bym Ci zabrała :)

    OdpowiedzUsuń
  45. ja dopiero mam studia w pazdz. :)
    zapraszam do mnie i do obserwowania:)
    takingcareofhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz. Na wszelkie pytania, sugestie odpowiadam pod postem.